Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä meitä jäi?

28.11.2015 |

=)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

traskausfetissimies kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Mänkkipyyhe kirjoitti:

Kertokaapas rehellisesti illastanne?

Minä makaan sohvalla, päälläni lojuu pitkä kissa joka tuntuu kuumalta. Syön etikanmakuisia sipsejä ja pipareita. Kauheat ilmavaivat koko ajan, en käsitä. On minulla mieskin, se katsoo jotain nyrkkeilyä ja kännykkäänsä vuorotellen. Taidan lähteä kohta nukkumaan kun tuo kissan lämpö alkaa unettamaan :3

Minä kamalassa tekemisen puutteessa, ei nukuta ei sitten yhtään. Yritän nettailla vielä hetken ja menen nukkumaan, tai yöuinnille..

ps. Miten ihmeessä saat kissasi lojumaan päälläsi? Meidän kissi nakkelee niskojaan ja katsoo ylimielisesti, jos pyydän sitä tulemaan viereen..

Mihin menet uimaan tähän aikaan vuodesta??

Sori kun puutun, mutta minä ainakin uin ihan järvessä. Jäiden lähdöstä jäiden tuloon.

Vierailija
22/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summer78 kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Mänkkipyyhe kirjoitti:

Minä makaan sohvalla, päälläni lojuu pitkä kissa joka tuntuu kuumalta. Syön etikanmakuisia sipsejä ja pipareita. Kauheat ilmavaivat koko ajan, en käsitä. On minulla mieskin, se katsoo jotain nyrkkeilyä ja kännykkäänsä vuorotellen. Taidan lähteä kohta nukkumaan kun tuo kissan lämpö alkaa unettamaan :3

Minä kamalassa tekemisen puutteessa, ei nukuta ei sitten yhtään. Yritän nettailla vielä hetken ja menen nukkumaan, tai yöuinnille..

ps. Miten ihmeessä saat kissasi lojumaan päälläsi? Meidän kissi nakkelee niskojaan ja katsoo ylimielisesti, jos pyydän sitä tulemaan viereen..

Sori kun puutun, mutta minä ainakin uin ihan järvessä. Jäiden lähdöstä jäiden tuloon.

Kovaa touhua. 

Omasta mielestäni vedet ovat Suomessa harvoin kesälläkään tarpeeksi lämpimiä uimista varten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summer78 kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Mänkkipyyhe kirjoitti:

Kovaa touhua. 

Omasta mielestäni vedet ovat Suomessa harvoin kesälläkään tarpeeksi lämpimiä uimista varten...

Haha! :D

Paras vuosi oli, kun pääsi uimaan jouluaattona.

Vierailija
24/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Mänkkipyyhe kirjoitti:

No tuohon järveen tuossa vieressä..=) Tykkään kylmässä vedessä pulahtamisesta.

Vierailija
25/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä, turhan paljon. Nyt ei uskalla ajatellakaan nukkumista, kun koiralla on jotain vialla.

Vierailija
26/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

Minä täällä, turhan paljon. Nyt ei uskalla ajatellakaan nukkumista, kun koiralla on jotain vialla.

Mikäs hätä koiralla on?

Vierailija
27/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin toisella silmällä pirots of the caribian, mutta sehän nyt oli mennyt jo ihan mahdottomaksi ettei siitä saanut mitään tolkkua. ja oli jotenkin synkkä. eikö ne ekat leffat olleet lapsillekin sopivia? tuota nyt enää 6 vuotiaalle kummipojalle näyttäis. 

mies on työssä, mä valvoskelen vielä ja varmaan kohta lähden nukkumaan. hiljaista on talossa ja näköjään viereisessä puistossakin. ja pimeää. 

Vierailija
28/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

Mikäs hätä koiralla on?

Nieleskelee, ja oksensi kaiken syömänsä ja juomansa. Yrjös useamman kerran. En tiedä, johtuuko takiaisista, joita oli myös yrjön seassa ja jaloissa, vai onko suolentukkeuma vai mikä. Epäilen takiaisia, mutta pitää ottaa muut huomioon.

Vierailija
29/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla takaisin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
30/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

Mikäs hätä koiralla on?

Nieleskelee, ja oksensi kaiken syömänsä ja juomansa. Yrjös useamman kerran. En tiedä, johtuuko takiaisista, joita oli myös yrjön seassa ja jaloissa, vai onko suolentukkeuma vai mikä. Epäilen takiaisia, mutta pitää ottaa muut huomioon.

No auts, ja toivottavasti kaikki aamusella ok..

Vierailija
31/40 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

Mikäs hätä koiralla on?

No auts, ja toivottavasti kaikki aamusella ok..

Kiitos, toivon samaa. Hitto ei jaksais enää mitään takaiskuja, varsinkaan tuon koiran kohdalla.

Vierailija
32/40 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä täällä tänään? :)

Vierailija
33/40 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näemmä ensimmäisen sivun mukaan noin kuukausi sitten (28.11.) palannut palstalle ja täällä on sen jälkeen taas tullut ehtoita vietettyä. 

Vierailija
34/40 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä minä olen, vaihtuu uusi vuosi vasta 2 tuntia Suomen jälkeen.

Vierailija
35/40 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näemmä ensimmäisen sivun mukaan noin kuukausi sitten (28.11.) palannut palstalle ja täällä on sen jälkeen taas tullut ehtoita vietettyä. 

Oliko maukas se munkki?

Vierailija
36/40 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summer78 kirjoitti:

Oliko maukas se munkki?

Hahaa, oli. 

Itse asiassa niitä tuli syötyä useampi päivän mittaan kun oli syöjät melko vähissä tänään. 

Vierailija
37/40 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summer78 kirjoitti:

Oliko maukas se munkki?

Hahaa, oli. 

Itse asiassa niitä tuli syötyä useampi päivän mittaan kun oli syöjät melko vähissä tänään. 

Hyvä, että maistui. :)

Vierailija
38/40 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette tänään puuhailleet?

Vierailija
39/40 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Uutta Vuotta kaikille! :)

Vierailija
40/40 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta kaikille myös minun puolesta!