Jatkuva bakteerivaginoosi

Vierailija

Olen 22-vuotias nainen, BV on vaivannut noin kolmisen vuotta. En ole seksuaalisesti aktiivinen, sinkkuna mennään. Musta tuntuu että bv alkoi siitä että noudatin turhankin hyvää hygieniaa, pesin värkin aamun illoin. Nytkin olen huomannut että bv tulee heti jos veden kanssa läträän, kylpemistä ei siedä yhtään ja aina kun on menkat niin bv tulee, varmaan juuri sen takia että sen takia on pakko peseytyä.

Oon saanut reseptillä lääkkeet vaivaan, oli hetken poissa ja palasi taas. Itsehoitolääkkeitä kuten lactalia, vagi-c:tä ja muita olen käyttänyt, ne vie tuoksun hetkeksi ja sitten se palaa. Alan olemaan ihan epätoivoinen tämän ongelman kanssa, tuntuu tosi nöyryyttävältä. :( Onko kukaan saanut mitenkään tätä vaivaa kuriin?

Kommentit (6)

Vierailija

Viesti lähti liian aikaisin kun kännykällä näpyttelin, siis toki peseydyn muutenkin kuin menkkojen aikaan. :D Mutta alapääsuihkulla suihkuttelu tuntuu olevan sitä pahinta myrkkyä jolloin bv oikein villiintyy. 

Vierailija

Sama täällä. Menee hermot!! Epäilen minipillereitä syyksi. Söin viime viikolla flagyl-kuurin ja jo on takas :(. Itsehoitolääkkeet helpottaa, mutta ei vie oireita pois eikä paranna. Onneks keskiviikkona gyne...Pelkään, että tää jatkuva tulehdus on oire jostain vakavammasta :s

Vierailija

Sokerittomalla, maidottomalla ja gluteenittomalla, hiilarittomalla olin kuukauden. Oli aivan perseestä, mutta kannatti. Käytännössä siis lihaa, kananmunia ja paljon kasviksia. Mulla ongelma alkoi 19-vuotiaana ja kaikkea oon kokeillut, mutta viime keväänä toi tiukka ruokavalio katkaisi hajuputken. Olen niin onnellinen. T. N40

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sokerittomalla, maidottomalla ja gluteenittomalla, hiilarittomalla olin kuukauden. Oli aivan perseestä, mutta kannatti. Käytännössä siis lihaa, kananmunia ja paljon kasviksia. Mulla ongelma alkoi 19-vuotiaana ja kaikkea oon kokeillut, mutta viime keväänä toi tiukka ruokavalio katkaisi hajuputken. Olen niin onnellinen. T. N40

Oho ja huh.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat