Eikö Kuopiosta löydy kuin yksi kuntosali naisille?

Vierailija

En ole ainakaan löytänyt! :(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kuopiossa asuu luonnollisia maalaistyttöjä eikä mitään Helsingin hipsterihippejä. Ja hyvä niin. Saisivat sulkea tuon ainoankin naisten kuntosalin.

Vierailija

Ymmärrän täysin että harmittaa ei Helsingissäkään ole kovin monta tai sitten personal trainereina toimii miehiä eli eivät ole täysin naisille. En voinut tämän takia käydä salilla :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin että harmittaa ei Helsingissäkään ole kovin monta tai sitten personal trainereina toimii miehiä eli eivät ole täysin naisille. En voinut tämän takia käydä salilla :(

No mikset perusta omaa salia vain naisille jos sellainen on pakko saada?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nokkimisjärjestystä ei saa unohtaa. Naisten salissahan voisi olla omat vuorot keskiluokkaisille ja työläisille. Paljon ratkaisee asumismuoto, asuinalue, lasten koulu, miehen tulot ja auton merkki ja vuosimalli.

Vierailija

Mä haluun naisille oman kaupan, oman pankin, oman vakuutusyhtiön, oman koulun, oman lukion, oman yliopiston, oman rahan ja kaikkea omaa!

Oon nainen ja oon tosi erikoinen ja tärkeä! Mitä nyt elimistöni auttaa minua pysymään terveempänä elämään pitempään kuin mies. Mitä nyt minuun käytetään enemmän rahaa julkisessa terveydenhuollossa. Mitä nyt roosanauha kerjäys jatkuu 12 kuukautta vuodessa ja rintasyöpä parhaiten hoidettavissa oleva syöpä. Mitä nyt erossa minä saan lapset. Mitä nyt kun miehet on aina sikoja.

Ai niin... miksi ei voi  olla ruskenauha kampanjaa? Suolistosyöpiä vastaan? Enemmän suolistosyövät tappavat ihmisiä.

Ai niin olen nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nokkimisjärjestystä ei saa unohtaa. Naisten salissahan voisi olla omat vuorot keskiluokkaisille ja työläisille. Paljon ratkaisee asumismuoto, asuinalue, lasten koulu, miehen tulot ja auton merkki ja vuosimalli.

Eikä unohdeta imetyskantaa. Ei voi imettäjä ja pulloruokkija käydä samassa spinningissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikä yhtään ruokakauppaa naisille!!! Hitto, mikä kaupunki!

Etkö ole lukenut viime aikojen ketjuja naisten kokemasta seksuaalisesta häirinnästä? Ei mikään ihme, etteivät naiset halua olla salilla vähissä vaatteissa miesten katseiden alla, kun jo normivaatteissakin saa kokea jos jonkinlaista limaista kommenttia ja käytöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä yhtään ruokakauppaa naisille!!! Hitto, mikä kaupunki!

Etkö ole lukenut viime aikojen ketjuja naisten kokemasta seksuaalisesta häirinnästä? Ei mikään ihme, etteivät naiset halua olla salilla vähissä vaatteissa miesten katseiden alla, kun jo normivaatteissakin saa kokea jos jonkinlaista limaista kommenttia ja käytöstä.

Ja sä olet muka keksinyt siihen ratkaisun? Perehdys vaikka Etelä-Afrikan historiaan, siellä oli viety huippuunsa tuo jaottelu...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat