Yhden päivän mässäykset

Vierailija

Hei ! Minua ahdistaa aivan kamalasti tämän päivän syömiset.. :( ja varsinkin se herkkujen määrä, kun yleensä syön n. 1000 kaloria päivässä. Toivon että joku osaisi auttaa ja kertoa voinko lihoa näillä syömisillä.. :(
Tämän päivän syömiset:
Omena, 125g rasvatonta maustamatonta rahkaa
100g suklaalevy (500kcal),
Suklaamuffinssi, luumutorttu ja 6 reilulla sokerimassalla koristeltua piparia...

Osaisiko joku sanoa kuinka paljon tuossa on kaloreita? Vai voiko minulla olla jokin alkava syömishäiriö? Ja olen siis 17-vuotias tyttö..
Kiitos jos vastaat!

Kommentit (11)

Vierailija

Teksti oli ainakin niin sekavaa että olet hirveässä sokerihumalassa.Minkä kokoinen olet?Jos et ole sairaalloisen laiha niin on ihan hyvä tarkkailla syömisiään ja laskeskella kaloreita.

Hoitaja

Vierailija kirjoitti:
Teksti oli ainakin niin sekavaa että olet hirveässä sokerihumalassa.Minkä kokoinen olet?Jos et ole sairaalloisen laiha niin on ihan hyvä tarkkailla syömisiään ja laskeskella kaloreita.

Höpöhöpö.

Vierailija

Jos vedät ton satsin joka päivä monta kuukautta putkeen niin sitten voi alkaa näkyä painossa. Tuskimpa yhden illan syömiset painoosi vaikuttaa ollenkaan. :)

Vierailija

ssss kirjoitti:
Yhden päivän syömisistä ei kai voi lihoa. Kaloreita noissa on varmasti yli 2000.

Osaatko sanoa kuinka paljon yli 2000? :|

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Bmi minulla on siis n. 19.5...

Vierailija

Hah hah. Täällä BMI 18 ja joka lauantai menee iso suklaalevy, vohveleita siirapilla, patonkia voilla, pizza tai kerroshampurilainen ranskiksilla... Helposti +3500/kaloria päivä viikonloppuisin. Ei lihota kunhan syö normaalisti viikolla (1500-1800 kaloria liikunnasta riippuen).

Vierailija

Kyllä sinulla on syömishäiriö; syöt arkisin aivan liian vähän, ja se kostautuu kuvailemallasi tavalla ahmimisena. Se tulee vain pahenemaan, ellet ala syödä normaalisti. Päivittäinen energiankulutuksesi on luultavasti vähintään 1800 - 2000 kcal, tuhannella kilokalorilla ei elä edes parivuotias lapsi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat