Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö tunteen kun ihastuminen on ohi ja

Vierailija
28.11.2015 |

jännitys elämästä pois? Toisaalta on kiva tunne kun tulevaisuus on taas auki kaikenlaiselle uudelle ja avoimin mielin katsoo maailmaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raastava aika on ohi ja palaa elävien kirjoihin, jeees tiedän :-)

Vierailija
2/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja en tiedä...Haluaisin jättää koko aiheen taakseni, mutta joudun vielä työskentelemään kyseisen ihmisen kanssa, joten tällä hetkellä olen henkisesti aivan lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahin" ihastumisvaihe ohi nykyisen kumppanin kanssa ja ihastus kokonaan ohi ja ero ovat kaksi avan erilaista tilannetta.

Vierailija
4/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Turhaan ei kerrota et rakastuminen on mielenhäiriö!

Vierailija
5/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ja en tiedä...Haluaisin jättää koko aiheen taakseni, mutta joudun vielä työskentelemään kyseisen ihmisen kanssa, joten tällä hetkellä olen henkisesti aivan lopussa.

Oletko mies vai nainen? Jos saa udella.

Vierailija
6/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen ja ihastuminen ovat ihan eri asioita

Vierailija
7/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisikin ohi.

Vierailija
8/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olisikin ohi.

En olis uskonut omalla kohdallani vielä pari vuotta sitten mut ihastus osoittautui ääliöksi joten teki mulle palveluksen :-)

Vierailija
9/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihastuessa (yksipuolisessa) sentään tuska ja kaipuu on jatkuvaa ja tuntee elävänsä. Tuon kadotessa alkaa se kaapissa lojuva köydenpätkä tuntumaan jälleen hyvältä ratkaisulta elämän tyhjyyteen.

Vierailija
10/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä ihastumisesta pääsee eroon? Ihastuin kesällä päättömästi yhteen mieheen, joka oli tilapäisesti työpaikallani. Nyt sain kuulla, että hän tulee sinne uudelleen. Ajatuskin saa minut melkein vapisemaan, hänen lähellään olo tuntui niin käsittämättömän hyvältä. Miten pääsen tunteistani eroon ennen kuin näen hänet taas?

Vierailija
11/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siitä ihastumisesta pääsee eroon? Ihastuin kesällä päättömästi yhteen mieheen, joka oli tilapäisesti työpaikallani. Nyt sain kuulla, että hän tulee sinne uudelleen. Ajatuskin saa minut melkein vapisemaan, hänen lähellään olo tuntui niin käsittämättömän hyvältä. Miten pääsen tunteistani eroon ennen kuin näen hänet taas?

Oletteko varattuja? Jos ette, niin mikä ongelma?

Vierailija
12/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naimisissa, hänestä en tiedä, ei ainakaan sormusta ollut.

Vierailija
13/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varattunakin pitkässä suhteessa saattaa ihastua muihin. Se on ihan normaalia. On itsestä kiinni, miten tilanteessa toimii. 

Vierailija
14/14 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varattunakin pitkässä suhteessa saattaa ihastua muihin. Se on ihan normaalia. On itsestä kiinni, miten tilanteessa toimii. 

Tiedän tämän enkä aio tehdä mitään, mutta haluaisin jotenkin päästä tunteistani eroon. On todella kiusallista olla samassa työpaikassa ihastukseni kanssa. Pelkään että punastelen hänet nähdessäni, sanon jotain ihan typerää tai pyörryn.