Tiedätkö tunteen kun ihastuminen on ohi ja

Vierailija

jännitys elämästä pois? Toisaalta on kiva tunne kun tulevaisuus on taas auki kaikenlaiselle uudelle ja avoimin mielin katsoo maailmaa.

Kommentit (14)

Vierailija

Tiedän ja en tiedä...Haluaisin jättää koko aiheen taakseni, mutta joudun vielä työskentelemään kyseisen ihmisen kanssa, joten tällä hetkellä olen henkisesti aivan lopussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedän ja en tiedä...Haluaisin jättää koko aiheen taakseni, mutta joudun vielä työskentelemään kyseisen ihmisen kanssa, joten tällä hetkellä olen henkisesti aivan lopussa.

Oletko mies vai nainen? Jos saa udella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun olisikin ohi.

En olis uskonut omalla kohdallani vielä pari vuotta sitten mut ihastus osoittautui ääliöksi joten teki mulle palveluksen :-)

Vierailija

En. Ihastuessa (yksipuolisessa) sentään tuska ja kaipuu on jatkuvaa ja tuntee elävänsä. Tuon kadotessa alkaa se kaapissa lojuva köydenpätkä tuntumaan jälleen hyvältä ratkaisulta elämän tyhjyyteen.

Vierailija

Miten siitä ihastumisesta pääsee eroon? Ihastuin kesällä päättömästi yhteen mieheen, joka oli tilapäisesti työpaikallani. Nyt sain kuulla, että hän tulee sinne uudelleen. Ajatuskin saa minut melkein vapisemaan, hänen lähellään olo tuntui niin käsittämättömän hyvältä. Miten pääsen tunteistani eroon ennen kuin näen hänet taas?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten siitä ihastumisesta pääsee eroon? Ihastuin kesällä päättömästi yhteen mieheen, joka oli tilapäisesti työpaikallani. Nyt sain kuulla, että hän tulee sinne uudelleen. Ajatuskin saa minut melkein vapisemaan, hänen lähellään olo tuntui niin käsittämättömän hyvältä. Miten pääsen tunteistani eroon ennen kuin näen hänet taas?

Oletteko varattuja? Jos ette, niin mikä ongelma?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä olen naimisissa, hänestä en tiedä, ei ainakaan sormusta ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä varattunakin pitkässä suhteessa saattaa ihastua muihin. Se on ihan normaalia. On itsestä kiinni, miten tilanteessa toimii. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä varattunakin pitkässä suhteessa saattaa ihastua muihin. Se on ihan normaalia. On itsestä kiinni, miten tilanteessa toimii. 

Tiedän tämän enkä aio tehdä mitään, mutta haluaisin jotenkin päästä tunteistani eroon. On todella kiusallista olla samassa työpaikassa ihastukseni kanssa. Pelkään että punastelen hänet nähdessäni, sanon jotain ihan typerää tai pyörryn.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat