Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinille joululahjaksi 1000 € rahaa ja matka New Yorkiin

Vierailija
28.11.2015 |

Mitä mieltä olette? Kyseessä 16-vuotias tyttö. Äiti lähtee tytön mukaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lellitty pentu.. voi huhhuh

Vierailija
22/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lapset pääsevät syntymästään lähtien joka vuosi ulkomaille. Hassua, että joku pitää lellittynä lasta, joka vasta 16-vuotiaana pääsee ensimmäiselle ulkomaanmatkalleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja tyttöni saadaan äidiltä lahjaksi matka Italiaan juurikin joululahjaksi. Ja äiti (mumma) tulee myös mukaan.

Vierailija
24/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! 

Minun on vähän vaikea mieltää matkaa "lahjaksi", koska meillä matkat ovat sellainen hauska osa elämää jota suunnitellaan yhdessä joka vuosi pitkään ja hartaasti. Matkailemme siis teinin kanssa kahdestaan. 

Joululahjoina meidän teini saa ns. tavaraa (kirjoja, vaatteita, jotain tarpeetonta pientä ihanaa, lahjakortin rihkamakauppaan...). 

Tonni käyttösummana kuulostaa isolta, mutta äkkiäkös se menee kun ostaa parit kengät, takin jne... ja teinistä on varmasti ihanaa ostaa itse omilla rahoillaan. Oppii samalla budjetointia  :D

Kerro joulun jälkeen mitä teini ajatteli lahjoistaan! 

Vierailija
25/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin menin vanhempien mukana ulkomaille joka vuosi ihan 7-vuotiaasta alkaen. Ei se mitään lellimistä ole vaan normaalia elämää. Käytiin euroopassa, amerikassa, brasiliassa, monessa aasian maassa yms. avartavaa hyvää vaihtelua elämään. Autoa meidän perheessä ei ollut, käytettiin ne rahat ulkomaanmatkoihin vuosittain sen sijaan.

Vierailija
26/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön lahja :) Mun 16-vuotias tyttö pyörtyisi ilosta ja hämmennyksestä, jos saisi tuollaisen lahjan. Nyt pääsee joululahjaksi Lontooseen, ja saa jonkun verran rahaa. Ei lähellekään tonnia, korkeintaan 100-200 e.

Vierailija
27/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö taas vähän yli..

Vierailija
28/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea lahja! :)

Vierailija
29/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein kuullosta lahjalta. Tein vastaavan viikon matkan ja maksoin ylläpidon, saman ikäisen tytön kanssa hänen syntymäpäivänään, mutta eipä edes tullut mieleen korostaa sen olevan syntymäpäivälahja, vaan tavalliseen tapaan vietettiin syntymäpäivät ja annoin muutaman kympin lahjan.

Nuori saa vääränlaisen mielikuvan lahjan merkityksestä, sillä lahjan arvoa ei edes mitata rahassa tai taloudellisessa edussa tai hyödyssä, jota tuhat lappunen ja matka edustaa.

Vierailija
30/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini ei ole koskaan ollut ulkomailla eli tämä olisi ensimmäinen kerta. Raha sen vuoksi, että saa siellä shoppailla vaatteita yms. Muita lahjoja teini ei tänä jouluna saisi, tuo matka olisi yhteinen lahja minulta ja tytön isovanhemmilta. Matkan ajankohdaksi olen miettinyt hiihtolomaviikkoa. 

Jos ei ole ennen ollut, niin matka Nykiin on ihan jees. Käyttörahaa voi myös antaa, mutta ei TONNIA. 200e sopiva summa.

Vierailija
31/31 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini ei ole koskaan ollut ulkomailla eli tämä olisi ensimmäinen kerta. Raha sen vuoksi, että saa siellä shoppailla vaatteita yms. Muita lahjoja teini ei tänä jouluna saisi, tuo matka olisi yhteinen lahja minulta ja tytön isovanhemmilta. Matkan ajankohdaksi olen miettinyt hiihtolomaviikkoa. 

Erityäin kiva lahja! Teinisi pitää varmasti. Vain ajankohta mietityttää. Vajast pari vuotta sitten New Yorkissa oli hiihtolomaviikolla kylmempää kuin Etelä-Suomessa. Jos lunta tulee, siellä ei pääse liikkumaan lainkaan. Jos ei ole pakkasta, niin kauhea räntäkeli... Siirtäisin ajankohtaa keväämmälle. Keskikesällä taas pn tosi kuumat oltavat suurkaupungissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi