Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähähiilari-dieetti

Vierailija
11.02.2006 |

Miten te perhelle ruokaa laitatte? Muut haluavat jatkaa perunan ja leivän ja riisin syöntiä. valmistatteko eri ruoat, vai miten? Tulee kalliiksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin laskea sen viimeisen 5 kg, mutta ei mene mitenkään. treenan 5 x viikossa, mutta se läski on mahassa. Tunnen, että syön väärin!

Yritän ainakin kokeilla sitä paljon kehuttuja ruokailu-muutosta. Jätän vain perunan, leivän, pastan, riisin pois! kaikki muu käy.

Vierailija
2/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään samaa ruokaa muuten mutta mies ja lapset syö aterioilla lisäksi vähän pottua ja illalla puuroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä 3 lasta, kaikki haluavat hirveasti ruokaa. kaksi teini-iässä.

Uh-huh

Vierailija
4/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan arkena ruoka yleensä possusta, nauta-sika-jauhiksesta, kirjolohesta tai broilerin rintapaloista, yhdistettynä kotimaisiin halpoihin juureksiin tai kaaliin sekä sipuliin, ja höystettynä kermalirulla. Lihaa, juureksia, mausteita ja vähän kermaa rautapataan ja pata uuniin - parin tunnin päästä sieltä löytyy yleensä ihan kelvollista syötävää. :)

Kaalilaatikko (riisitön tottakai) on ihan hyvää, keittoja voi tehdä ilman perunaa kasviksista (liemeen kermaa), uunikalaa ja -kanaa voi syödä salaatin kanssa (perheelle perunamuusia), iltapalaksi käy hyvin uunimunakas tai rahka ja keitetyt munat...

Vierailija
5/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää totutella vaan vähän erilaiseen kokkaamiseen. meillä sääntö ollut - liha ja kalan lisukkeenä perunaa tai riisiä. makaronia syömme usein.

yritän kuitenkin opetella!

Vierailija
6/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olen työkseni lääkäreiden kanssa tekemisissä) ja KAIKKI heistä ovat sanoneet, että se on vaarallista ja tuhoaa ennenpitkää mm. munuaiset.

Uskon todellakin heitä ja perusteet ovat järkeviä (jos vähänkään tuntee fysiologiaa)

Onnea vaan teille karppaajat...

Vierailija
7/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(olen työkseni lääkäreiden kanssa tekemisissä) ja KAIKKI heistä ovat sanoneet, että se on vaarallista ja tuhoaa ennenpitkää mm. munuaiset.

Uskon todellakin heitä ja perusteet ovat järkeviä (jos vähänkään tuntee fysiologiaa)

Vierailija
8/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(olen työkseni lääkäreiden kanssa tekemisissä) ja KAIKKI heistä ovat sanoneet, että se on vaarallista ja tuhoaa ennenpitkää mm. munuaiset

Minä ainakin olen tähän asti törmännyt pelkästään sellaisiin lääkäreihin, joiden mielestä Atkins on dietti jolla mätetään järjettömiä määriä lihaa eikä kasviksia juuri yhtään.

Kun taas minun karppiruokavalioni on sellainen, että syön protskua vain hieman enemmän kuin virallisterveellisissä ohjeissa kehotetaan, kasviksia enemmän kuin sen suositellut ½ kg päivässä, ja lisäksi jonkin verran lisättyä rasvaa, eli öljyjä ja kermaa. Jos en söisi näin, söisin joka päivä lääkkeitä - mielummin hoidan itseäni ruokavaliolla.

Vierailija
9/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuvitellaan, että olet aterialla, jolla syöt esimerkiksi broileria. Lautasellasi on siis pala broileria, salaattia ja 1-2 perunaa, kuten suositellaan. Mutta yhtäkkiä käykin köpelösti! Lautaseltasi katoavat perunat, ja tilalle tulee kaaliraastetta, johon on lorautettu tilkka oliiviöljyä. AARGH! Munuaisesi tuhoutuvat! Niinkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä