Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikin puolin erittäin kiinnostava puolisoehdokas mutta luonteeltaan niin persoonaton

Vierailija

Onko kokemusta vastaavasta? Miten valitsitte, entä kadutteko?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Anteeksi, mutta miten voi olla yhtä aikaa erittäin kiinnostava ja persoonaton? Itselleni tuo olisi täysin mahdotonta. Siis mistä se kiinnostavuus syntyy tässä tapauksessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten voi olla yhtä aikaa erittäin kiinnostava ja persoonaton?

Varallisuutta tarpeeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten voi olla yhtä aikaa erittäin kiinnostava ja persoonaton? Itselleni tuo olisi täysin mahdotonta. Siis mistä se kiinnostavuus syntyy tässä tapauksessa?

Siitä että tekee kaiken niin hyvin ja onnistuu kaikessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siitä että tekee kaiken niin hyvin ja onnistuu kaikessa.

Ja se riittää sulle parisuhteeseen?

Vierailija

Hmm, tarkoittaisiko mielenkiintoinen tässä esim. että ihan kivannäköinen, toimeentuleva ja ystävällinen. Mutta ei oikein ulosantia, ei omaa selkeitä mielipiteitä oikein mistään tai ei muuten vaan tuo niitä ilmi. Toisin sanoen on enemmän tai vähemmän sisäänpäinkääntynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on persoonaton ihminen?

Elämänpolku sama kuin muilla (koska niin kuuluu olla), ulkonäkö sama kuin muilla (lehdistä), ei yllätä koskaan, tekee asioita siksi, että muutkin tekevät, ei ole yksilö vaan osa massaa, ei kiinnosta, ei jää mieleen, ei aiheuta mitään, miettii onko pirkon kasvimaa tuottanut enemmän tomaatteja tänä kesänä kuin oma, elämänkokemus nolla. Menee jäihin, jos puhutellaan tai kuunnellaan.

Kysyy puolisoehdokkaasta vauvapalstalla

Vierailija

Jätin sen miehen, kolme kertaa yritettiin seurustella, kun järjellä ajattelin, että "siinä ei ole mitään vikaa", ainoa vika oli juuri tuo persoonattomuus. Ei siitä mitään tullut. Oli hyvä päätös jättää.
Ehkä hän sopii jollekin toiselle, muttei mulle. Tunsin koko ajan jyrääväni hänet, hänellä ei olluty mitään omia mielipiteitä, mukautui kaikessa minun mielipiteisiini, vaihtoi tyyliä sopiakseen paremmin minun tyyliini, alkoi puhua samalla tavalla, oli myös mukauttanut edellisen puhetapansa edellisen ytttöystävänsä mukaan. Kyllä mä kaipaan vähän itsenäisemmän ja vahvemman miehen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on persoonaton ihminen?

Elämänpolku sama kuin muilla (koska niin kuuluu olla), ulkonäkö sama kuin muilla (lehdistä), ei yllätä koskaan, tekee asioita siksi, että muutkin tekevät, ei ole yksilö vaan osa massaa, ei kiinnosta, ei jää mieleen, ei aiheuta mitään, miettii onko pirkon kasvimaa tuottanut enemmän tomaatteja tänä kesänä kuin oma, elämänkokemus nolla. Menee jäihin, jos puhutellaan tai kuunnellaan.

Kysyy puolisoehdokkaasta vauvapalstalla

Ts. tasapäistävän koulujärjestelmän kasvatti. Sellainen, jolla ei ole ollut tarpeeksi vahva oma persoona.

Vierailija

Argh! Mulla oli kerran tuon kaltainen ihailija. Kaiken teki niin kuin mä halusin, myös kavereiden painostukseen taipui. Tuollainen kaiketi tarvii naisen, joka tykkää ohjailla miestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunsin koko ajan jyrääväni hänet, hänellä ei olluty mitään omia mielipiteitä, mukautui kaikessa minun mielipiteisiini, vaihtoi tyyliä sopiakseen paremmin minun tyyliini, alkoi puhua samalla tavalla, oli myös mukauttanut edellisen puhetapansa edellisen ytttöystävänsä mukaan. Kyllä mä kaipaan vähän itsenäisemmän ja vahvemman miehen.

Jukka Poikako exäsi oli?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat