Mies vaatii hakemaan pomon paikkaa, minä en halua

Vierailija

En halua, koska en kestä sitä jos minua ei valittaisikaan.Kaikki nauraisivat minulle. Miten voisin muka jatkaa työssäni sen jälkeen? Nykyinen työni on myös niin stressaavaa, se on imenyt minusta kaiken voiman ja ilon, en koe enää osaavani tarpeeksi hyvin. Lisäksi pomona oleminen tarkoittaisi ylitöitä, mitä taas mies ei sulata nytkään. Ja mistä saisin edes koulutuksen esimiestehtäviin, eihän minulla ole hajuakaan niistä!

Alkaa tuntua, etten saa olla enää missään rauhassa ja hyväksytty, joka puolella joku vaatii jotakin. Työni on kuin myrkky joka tappaa ihan kaiken. Ensin minun itseluottamukseni ja osaamiseni sekä koko persoonan, nyt myös parisuhteen. Haluaisin vain olla yksin ja tehdä yksinkertaisia asioita itsekseni.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Pomon paikka on siis oma esimieheni. Tai siis olen aiemmin ollut ainoa henkilö omassa työyksikössäni, asiantuntijana. Tähän tulee nyt toinenkin toimi, esimiestason tehtävä. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nauratko sinä ihmisille, jos he eivät saa hakemiaan paikkoja?

En, ei minua kiinnosta toiset ihmiset. Mutta suurin osa ihmisistä on ilkeitä ja nauravat epäonnistumisille. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En, ei minua kiinnosta toiset ihmiset. Mutta suurin osa ihmisistä on ilkeitä ja nauravat epäonnistumisille. ap
No eikä naura. Mutta jos tuo on syy olla hakematta, niin mikä siinä. On kätevää olla tekemättä ratkaisuja ja syyttää siitä muita ihmisiä, kun ne kumminkin on niin ilkeitä. Aikuista? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No eikä naura. Mutta jos tuo on syy olla hakematta, niin mikä siinä. On kätevää olla tekemättä ratkaisuja ja syyttää siitä muita ihmisiä, kun ne kumminkin on niin ilkeitä. Aikuista? 

Totta, että tämä on alisuoriutumista. Jos katsotaan asioita vain paperilla, niin ei varmaan voisi käsittää mikä estää minua hakemasta. Mutta työpaikallani on niin ahdistava ilmapiiri, selkään puukottajia joka puolella. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllähän se kertoo, ettei ole tarpeeksi hyvä, jos ei saa sitä paikkaa. Kyllä minä näin ajattelen muistakin. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt sen eteen, että näin ei olisi? Ja jos et kestä työstressiä nyt, pomona ae on hurjempaa.

Nimenomaan, tätä yritin miehellekin sanoa, että en kestä enempää. En pysty luottamaan enää itseeni, miten muka pystyisin mihinkään päätöksiin epäilemättä jatkuvasti itseäni. Nytkin heräilen töiden takia keskellä yötä ja valvon. Omasta mielestäni olen enää hädin tuskin työkykyinen, ei missään nimessä kykenevä ottamaan enempää kannetavaksi. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Totta, että tämä on alisuoriutumista. Jos katsotaan asioita vain paperilla, niin ei varmaan voisi käsittää mikä estää minua hakemasta. Mutta työpaikallani on niin ahdistava ilmapiiri, selkään puukottajia joka puolella. ap

Minä ymmärrän mitä tarkoitat. Oma työni on sellaista, että siinä eteneminen olisi pitänyt tehdä jo, nyt se on omalta kohdaltani myöhäistä. En tehnyt tarvittavia siirtoja aikanaan, mutten sen vuoksi, että joku olisi nauranut, jos en olisi tullut valituksi tms. :) En tehnyt niitä siksi, etten halunnut lisää vastuuta. Meillä lisävastuu ei tuo paljonkaan lisää rahaa  (valtion toimista kyse), ei ainakaan niin paljon, että lisästressi olisi maistunut. Mutta en kyllä syytä siitä muuta kuin itseäni, enkä syytä edes itseäni, eivät kaikki ole johtajia, ei kaikkien tarvitse olla pomoja. Nyt minulla on itseäni 15 vuotta nuorempi pomo, mies. Olen ihan tyytyväinen. Jäähdyttelen jo, enää noin 5 vuotta, että pääsen kokonaan pois töistä. Joskus minua hieman harmitti oma kunnianhimon puutteeni, kun minulle sanottiin, että hae nyt sitä paikkaa, hae hae. Vastasin niihin, ettei ole minun juttuni. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat