Ei hyvänen aika näitä Pirkka-niksejä! Tässä: TUUHEA JOULUKUUSI
"Kasvaako metsässäsi toispuoleisia kuusia?
Kaada niistä kaksi, kärsi oksat harvalta puolelta ja yhdistä puolikkaat SUKKAHOUSUILLA tai NIPPUSITEILLÄ kolmesta tai neljästä kohdasta.
Kuusi näyttää yhdeltä puulta, kun toinen runko jää toisen taakse piiloon. On kokeiltu monesti ja vieraat ovat ylistäneet tuuheaa kuusta."
Just just. :)
Kommentit (58)
Onko sinulla liikkuvaiset pienet kaksoset? Ei hätää, osta suurimmat mahdolliset sukkahousut ja sujauta yksi lapsi kumpaankin lahkeeseen ja pistä koko härveli nippusiteellä nilkkaasi kiinni. Voila, lapset pysyvät tallessa ja tukehtumisvaaraa ei ole!
Minä koetin laittaa sukkahousut päähän marjametsässä. No - hirvikärpäset estyivät mutta ei sieltä itse mitään nähnyt😅
Näissä nikseissä kaiken kruunaa nää "sankon kansi", "sankossa", "sankosta.. jne. Se on sangon, sangossa, sangosta!
Nypi kuusesta kaikki neulat pois ja saat seksikkään posliinikuusen.
-Mies 29v + 1v-
Säästä joulukuusi seuraavaan vuoteen. Koristele kuusenranka kirkkain valoin ja runsain koristein, eivätkä vieraat huomaa puuttuvia neulasia.
Mä olen parina vuotena hakenut ihan harvan kuusen ja poraillut siihen runkoon reikiä joihin tunkenut havuja :D (en lukenut kaikkia viestejä, ehkä joku muukin on tehnyt samoin)
"Onko sinulla parittomia sukkia? Ota ne mukaan, kun menet kauppaan oluen ostoon, tunge pullot sukkiin, niin ihmiset eivät kummastele pullojen kilinää"
Joskus neuvottiin käyttämään nuppineulaa silmäripsien erotteluun. Todella turvallista! Ripsikamman saa parilla eurolla, eiköhän kannattaisi satsata siihen sen sijaan että menettää näkönsä. :D
Itse muistan iäti erään niksipirkan...
" Onko sinusta päivälliskahvit tylsiä ja keskustelua ei synny? Kaada hieman väkevää alkoholia kahvin sekaan ennen tarjoilua! Näin saat aikaan puhetta ja seurustelua. "
Vierailija kirjoitti:
"Onko sinulla parittomia sukkia? Ota ne mukaan, kun menet kauppaan oluen ostoon, tunge pullot sukkiin, niin ihmiset eivät kummastele pullojen kilinää"
Jessus, tää on mullaki painunu niin syvälle mielensyövereihin, että pitää varmaan kokeilla jo itekin. Toinen mieleenpainuva oli seuraava:
"Ärsyttävätkö pienet banaanikärpäset? Kuvittele, että ne ovat pieniä keijuja - kärpäset ovat kadonneet ja tilalla on kaunis satumaailma".
Vierailija kirjoitti:
Mä olen parina vuotena hakenut ihan harvan kuusen ja poraillut siihen runkoon reikiä joihin tunkenut havuja :D (en lukenut kaikkia viestejä, ehkä joku muukin on tehnyt samoin)
Kokeiltu on ja toimii erinomaisesti. Olenkin miettinyt koko kuusen rakentamista tällä tavoin.
Halpaa ruokaa? Kaada kuumaa vettä lautaselle jossa on vihannesten kuvia ja kuvittele syöväsi kesäkeittoa.
Tuo nyt oli pakosti vitsi, mutta lehdessä se luki silti:)
Vierailija kirjoitti:
Halpaa ruokaa? Kaada kuumaa vettä lautaselle jossa on vihannesten kuvia ja kuvittele syöväsi kesäkeittoa.
Tuo nyt oli pakosti vitsi, mutta lehdessä se luki silti:)
Tuo on mulle vitsinä kerrottu nimellä Laihian kesäkeitto. :D Ja lenkki on "Sinappia kainaloon ja saunan ympäri".
Kuka tän sukkahousupakkomielteen takana oikeasti on? Eikö Niksi-Pirkka ymmärrä, että aika harvalla on ottaa niitä sukkahousuja tosta vain milloin mihinkin käyttöön?
Mitä säästöä se on, että mä lähden autolla/julkisilla kauppaan ostamaan sukkahousuja jotta voisin suodattaa kahvia vaikka kaapissa olisi suodatinpusseja.
Pidä aurinkolaseja yöpöydällä. Kun yöllä tulee vessahätä, et häiriinny vessan kirkkaasta valosta ja säilytät tyylikkyytesi yölläkin!
Saat hyviä hiusdonitseja nilkkasukkien ja polvisukkien kiristys nauhoista?
Vierailija kirjoitti:
Joskus neuvottiin käyttämään nuppineulaa silmäripsien erotteluun. Todella turvallista! Ripsikamman saa parilla eurolla, eiköhän kannattaisi satsata siihen sen sijaan että menettää näkönsä. :D
:D En ole lukenut tuota niksiä enkä kuullut, että kukaan tekisi vastaavaa, mutta itse käytän joskus nuppineulaa silmäripsien erotteluun. Ripsikampa on, mutta silti jotkut ripset liippaantuvat yhteen ripsarin laiton jälkeen. Nuppineulalla saa tarkasti eroteltua. Olen tehnyt tätä vuosikausia eikä (vielä?) ole käynyt onnettomuutta.
On se niksi-Pirkka melko kekseliäs jätkä!