Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia AAA-palvelut Oy:stä työnantajana

Haenko

Minua kiinnostaisi tutkimushaastattelijan työ kyseisen firman OULUN toimistolla. Kyseessä D-vitamiiniin liittyvä työ.
Toivoisin ASIALLISIA kokemuksia kyseisestä firmasta ja jos olisi vielä Oulun toimipisteestä, niin hienoa :)
Tietääkö kukaan mikä on siellä pohjapalkka?
En todellakaan odota mitään äkkirikastumista tällaisella työllä, se vain sopisi nykyiseen elämäntilanteeseen.

Kommentit (4)

Vierailija

Olin siellä syksyllä. Eli siis myin d-vitamiineja kuluttajille. Pohjapalkkaa ei varsinaisesti ollut, mutta jokaisesta myydystä sai provikan. Ja provikka tuli vaikka asiakas peruisikin sen (paitsi jos oot huijannu asiakasta.)
Ja siitä tykkäsin että työajat sait oikeastaan päättää itse.
Palkat maksettiin oikein ja ajallaan. Muistaakseni meni niin että jos et myynyt päivän aikana mitään tai tosi vähän, niin sai kuitenkin sen 2e tunnilta. Siellä jotkut myi myös lehtiä mutten tiedä mikä lehtimyynnissä oli palkka.
En tykänny siitä kun siellä oli aika sotkuista, muuten jees.

Vierailija

en suosittele ainakaan Oulussa. Jouduin tappelemaan puolivuotta saadakseni työtodistuksen sieltä. Asiasta valehdeltiin paljon ja viestejä ignoorattiin, nyt kun lopulta sain todistuksen oli siinä jopa virhe. Kertoo asioiden hoitumisesta noin muutenkin, yhtä kaaosta siellä oli.  Pohjapalkka oli just toi 2/tunti paitsi yhdessä projektissa ei pohja palkkaa sitten yhtäkkiä ollutkaan. Kerrottiin vain ykskaks että nyt myyt sitten uutta juttua ilman pohjapalkkaa, et muka tarvitse kun menee niin hyvin kaupaksi. Ei mennyt. 

työporukka oli kyllä mukavaa, mutta asiat eivät hoituneet eikä noissa palkoissa ole hurraamista ellei sitten ole tosi hyvä myymään tietty. Työajat olivat tosivapaat. Parikertaa kävi niin että pomo oli yksin toimistolla eikä huommannut minua enkä päässyt sisälle ennenkuin soitin asiasta :D ovikello ei toiminut. 

Vierailija

Olin itse oulun toimistolla hommissa 1.11.2015-1.02.2016. Tykkäsin olla todella paljon. Lähdin alun perin kokeilemaan työtä ihan vaan huvikseni, koska olen opiskelija. Ja varmaan kaikki tietää että opiskelijan tulloissa ei ole hirveen paljon hurraamista. Mutta olinkin tosi hyvä hommassa tein kauppaa noin, 6-10 kauppaa päivässä. Riippu siitä miten monta tuntia kerkesin käydä soittelemassa O pintojeni takia. Elikkä tienasin päivässä noin 35-65€. Ja soittelin noin 3-5h päivä. Mutta olin Lehti puolella. Ja olisin jatkanut vieläkin mutta tuli niin raskasta käydä koulua ja töitä yhtä aikaan. Porukka on sielä mitä mahtavin tosi harvoin työpaikalla on nuin hyvää porukkaa. Mutta suosittelen ehottomasti kokeilemaan. Sillähän se selviää. Eihän siinä häviä mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat