Joululahjaketju!!! Mitä olette hankkineet/suunnitelleet kellekkin?
Mulla on mun tyttärelle (2v9kk) 4kpl palapelejä (näitä ostan vielä lisää jos löytyy kivoja sellaisia mitä meillä ei ole, hän on nyt ihan hullaantunut palapeleihin), keppihevosen, muumilakanat, muutama titi-nalle DVD, pari Disney-DVD:tä, uusi pulkka ja kellopeli.
Muita lahjoja en olekkaan vielä ostanut :D Kummilapsille sekä lapseni kummeille pitäis jotain keksiä. Vanhemmilleni olen yleensä antanut vain tyyliin suklaata ja viinipullon mutta nekin vielä hankkimatta.
Miten teillä? Niin ja mitä olette itse toivoneet? Mulla ainut toive on uusi DVD-Blue ray-laite kun vanha reistailee.
Kommentit (26)
Käyn lapsuudenkodissani tekemässä joulusiivouksen ennen joulua. Opiskelevat lapseni saavat vähän rahaa, oman rahatilanteen mukaan. Tässä kaikki.
Kirjoja. Kaikki lapsenlapset saavat kirjat. Onneksi myös oikeasti tykkäävät lukea:) Muutaman lautapelin olen myös hankkinut.
Aikuisten kesken olemme luopuneet lahjojen antamisesta jo vuosia sitten. Se oli hyvin vapauttava tunne, kun ei tarvitse enää miettiä päätä puhki ja ostaa sitten väkisin jotain.
Kokoonnumme yhteen ja syömme hyvin, juttelemme ja pelaamme.
Joka jouluiset: yöpuvut, kirjat, cd.t, dvd.t, pelit, parfyymit yms. kosmetiikka, karkit yms. herkut, sukat ja lahjakortteja (alennusmyynteihin) Näitä sen mukaan mikä kenellekin sattuu löytymään. Eli ei mitään niin kamalaa, että kenenkään joulu siitä pilalle menisi.
Lahjoja hankin perheelle: mies lapset 9-16v. vanhemmille ja kummilapsille 3-15v. Parille tädille miehineen. Ja niille joita tapaan joulun aikana muuten niin kukka tai suklaata yms.
Hei viestin 21 kirjoittaja.
Kyselit miksi toinen siskon tytöistä saa halvemman lahjan kun toinen tytöistä? Siksi koska se Robin cd oli hänen listansa halutuin lahja. Muutkaan toiveet eivät olleet kovin paljoa arvokkaampia ja ne eivät olleet niitä halutuimpia. Ja miksi toinen saa kaksi lahjaa, johtuu siitä että toinen on myös samalla mieheni kummityttö (joten mies ostanut toisen paketeista, petsin).
Meillä ei katsota niinkään hintaa vaan sitä mitkä ovat toivotuimpia.
Hei nro 18, miksi 8v siskontyttö saa paljon halvemman lahjan kuin 9v siskontyttö ?