Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsomalla kumppaniaan näkee oman tasonsa?

Vierailija

Kyllä vai ei. En tarkoita tasolla vain ulkonäköä.

Kommentit (11)

Vierailija

No kyllähän sen välillä huomaa, että toisella jäänyt koulut käymättä... Mutta ei haittaa. Ihana hassu mies juttuineen :)

Vierailija

Joo, en tiedä. Välillä mietin, miten ihmeessä niin menestynyt ja suosittu mies on seurassani ja pitää minua ykkösenä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, en tiedä. Välillä mietin, miten ihmeessä niin menestynyt ja suosittu mies on seurassani ja pitää minua ykkösenä. 

Sen parempi mitä enemmän nainen luulee olevansa ainoa.

Ootte te sitten niin helppoja.

Vierailija

Kovin yritin katsoa, mutta en nähnyt kuin rakkautta ja pilkettä silmäkulmassa....ootellaan että lapsi nukahtaa ja sitten peiton alle....

Vierailija

Ajattelen kyllä, että jokainen saa sellaisen kumppanin kuin ansaitsee, mutta ei omaa tasoaan voi silti määrittää sen kautta. Koska kumppani on niin kokonaisvaltainen juttu.

Vierailija

Ei pidä paikkaansa ainakaan ulkonäkökeskeisissä suhteissa, joissa vielä raha tai seksi määrää.

Mä sorruin nuorena ottaan sen komeimman ja halutuimman ja se olikin ihan sairas, päävikanen, alkoholiin menevä petturi.

Seuraava ja ainut mies sitten taas kunnollinen ja komea. Rehellinen ja ihana. Keskustellaan kaikesta, ollaan kylki kyljessä, itketään ja nauretaan yhdessä toisiamme tukien kaikessa. Exä ei kyennyt edes synnärille, kun lapsemme syntyivät, saati sitten koskaan tuntemaan minkäänlaista empatiaa heitä kohtaan.

Vierailija

Mulla on kyllä ihana mies. Se on tosi pidetty, sosiaalinen ja komea. Oon kyllä aina miettinyt että se on liian hyvä mulle. Mutta toisaalta, olen mä aika hauska kun se nauraa mun jutuille. Ja vissiin aika mukava halittava ja pussattava.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat