Parhaat kirpparilöydöt

Vierailija

Huikeimmat kirppari / tori.fi tms. löytönne mitä ootte tehnyt?!

Kommentit (7)

Vierailija

Hyväkuntoinen - lähes täydellisessä kunnossa siis - 50-luvun senkki 37e Matkahuollon kautta toimitettuna. Olin etsinyt jo pitkään ja huonokuntoisemmistakin viritelmistä oli hinnat huipussaan, en vieläkään tiedä miksi vain pari ihmistä huusi tuosta kanssani kun samalla muut tiikkilipastot vietiin käsistä ryöstöhinnoilla.

Tekonahkainen pikkureppu 5e. Hinta pari euroa kalliimpi kuin normaalisti maksaisin, mutta oli sellainen mitä olin halunnut enkä tohtinut jättää taakse. Olen käyttänyt melkeinpä joka päivä sen jälkeen kun kesällä ostin ja tykkään siitä kovin paljon.

Jännä, ennen kuin vastasin tähän yritin miettiä hinta-laatusuhteeltaan parhaita löytöjäni, mutta lopulta ne parhaat löydät ovatkin olleet niitä mitä on juuri sillä kirppisreissulla toivonut löytävänsä, kuten juurikin tuo reppu tai neuletakki tai kietaisuhame...

Vierailija

Nuutajärven vanha virheetön iso puristelasivati muutamalla eurolla, muistaakseni viitosella. Samanlainen vati maksoi eräässä nettikaupassa 75 €!

Toinen erinomainen löytö on täyspellavainen iso pöytäliina, käyttämätön, kympillä. Upea! Molemmat ylläolevat mitä ilmeisemmin mummon peruja, joita nuori polvi ei osannut arvostaa.

Heitänpä vielä kolmannenkin löydön, Arabian pienehkön Liekkipadan, sellaisen kasarimallisen kastikeastian, senkin kympillä. Yleensä siitä pyydetään aika paljon enemmän. Pata on täysin virheetön, käytetty, mutta erinomaisessa kunnossa. Sellaista olin etsiskellyt netistä jo jonkin aikaa ja sitten se löytyikin lähimmältä kirpparilta.

Vierailija

Nanny Stillin Harlekiini sarjan turkooseja lasiesineitä pahvilaatikollinen, hinta 10e., Elviksen sinkku v1957 , 2e. Juran kahviautomaatin 40e. yms. Kyllä, olen keräilijä . Edellä mainitut löydöt eivät ole ihan viime vuosilta.

Vierailija

Kolme muumimukia, vitosen kappale. Tiesin heti mitä ovat. Myin netissä satasen kappale, sen verran sai 90-luvun mukeista.

Paras on kyllä roskalavalta löydetty valaisin, sain siitä myydessä 400e. Oli design-valaisin.

Onhan noita, osa jää omaan kotiin, osan myyn heti tai vähän myöhemmin eteenpäin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat