Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V-Pen

Vierailija

Minulla aloitettin V-Pen niminen antibiootti suun bakteeri-infektioon. Mitä haittavaikutuksia teillä on tullut, onko esim. voimakasta pahoinvointia ja vatsakipuja?

Kommentit (7)

Vierailija

Mahassa kupli ja tuli todella huono olo. Myös ruokahalu katosi. Käytössäni oli samaan aikaan voimakkaat maitohappobakteerit.

Vierailija

Olen tullut todella huonovointiseksi (oksentelua, tärinää) ja saanut kutisevia näppylöitä. En ole huolinut penisilliiniä lääkkeeksi enää vuosikausiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen tullut todella huonovointiseksi (oksentelua, tärinää) ja saanut kutisevia näppylöitä. En ole huolinut penisilliiniä lääkkeeksi enää vuosikausiin.

Allergia?

Vierailija

5: Niin luulisin. Muistaakseni olen kuitenkin lapsena syönyt penisilliiniä ilman ongelmia. Noin parikymppisenä alkoi tulla oireita. Nyt olen jo nelikymppinen ja pidän tarkkaan huolta siitä, että kaikissa lääkäripapereissa lukee penisilliinikielto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat