mikä tekemätön asia ottaisi sinua eniten päähän,

tekemätönloppuiänkö

minulla se että sortuisin salaa seksiin toisen naisen kanssa. (miksi tämä on joskus haave jopa) ruoskin silti itseäni että ei minusta olis tosipaikan tullen ja mikä tarve minulla ois toteuttaa tommonen. ehkä liika seksinpuute kotona? no tämä ajatus että minulla on tämä ajatus päässä ottaa sairaasti päähän.monet puhuu että haaveet pitää toteuttaa niin kai tässä nyt se raja kuitenkin menee? vai meneekö joillakin missään?

Kommentit (10)

Vierailija

Kadun kun en lähtenyt mukaan erään miehen kanssa pidemmälle flirttailujemme jälkeen. Näin jälkeenpäin ajatellen hän selvästi tarjosi omalla ihastuttavan kohteliaalla tavalla tilaisuutta. Olen oikea hölmö. Epävarmuuteni myös haittasi etenemistä. Jos vielä saan mahdollisuuden otan sen vastaan sillä kukaan ei ole vienyt kuten sanonta kuuluu "jalkoja alta" kuin tämä herrasmies.
- kaksi varattua

Vierailija

Vaikutat mielenkiintoiselta tekstisi perusteella.siis siitä miten kauniisti kirjoitit tuosta herrasmiehestä. Et varmaan ole enää kovin nuori. Ajattelin vain että sinulla ei kyllä varmaan ole mitään syytä olla epävarma. Miehet eivät kohtele naista herrasmiesmäisesti jos eivät ole naisesta kiinnostuneita. Tämä mies on selvästi ihastunut sinuun.
Zemppiä.

Vierailija

Monenlaista tekisi vähän toisin mutta ne tehdyt jutut tehtiin kuten sillä kerralla pystyi tekemään. Eipä tuota kannata märehtiä.

Vierailija

Se, että en jättäisi asioita tekemättä. Asioiden tekemättä jättäminen on erikoisalaani, kaikkeen on hyvä vastaus "Joojoo, huomenna sitten"

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Ei ottaISI vaan ottaa päähän, ettei tullut nuorena nussittua. Koulukiusattuna, itsetunto lytättynä uskoin etten kiinnosta ketään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ottaISI vaan ottaa päähän, ettei tullut nuorena nussittua. Koulukiusattuna, itsetunto lytättynä uskoin etten kiinnosta ketään.
Ootko päässy nyt.kunnolla paneskelemaa?Minkä laisesta seksistä pidät?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat