Tarttis keksiä huomiseks joku hyvä ja tavallisesta poikkeava leipä (ei siis voita juustoo makkaraa) vaan siihen tulisi esim paistettu muna t...

Vierailija

Jelppikää, laittakaa vaikka linkkejä hyvin päällystetystä leivästä, pää on ihan tyhjä, pitäis naisystävä yllättää(hän tekee mulle yllärileivän) ja googlesta ei ollut hyötyä kun oon niin tyhmä, jelppikää mielikuvituksetonta

Kommentit (6)

Vierailija

Kylmäsavulohta, keitetty kananmuna, paprikaa, jäävuorisalaattia, kastike smetanasta jossa on tilliä, pippurureita ja hieman sitruunamehua.

Vierailija

Kiitos vastauksista, odotan kyllä lisää :) toast skagen voisi toimia, koska hän pitää katkaravuista, ja tuo toinenkin ehdotus on hyvä, ainoa mitä ei saa olla on sienet, ei missään muodossa, muuten kaikki kelpaa, laittakaa lisää vaan
Ap kiittää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
hae tuolta:

http://www.way.fi/kohde/tanskalainen-voileip%C3%A4-oy-[/quote]
En nyt viitti lähtee Helsinkiin jonne on matkaa ~500km, ja toiseksi se olis huijausta ostaa valmis leipä.
Siis idea on että se on itse tehty joko kotona tai ottaa ainekset mukaan paikan päälle ja sitten valmistaa sitten siellä. Etsin siis sen tyyppistä annosta mitä häissä tai 30-40-50-vuotissynttäreillä tarjotaan.
-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat