Ylitinkö rajan? Lähetin työkaverille sähköpostissa listan syistä, miksi hänen pitäisi antaa mulle mahdollisuus

Vierailija

Olen 33v mies ja rakastunut yhteen 27v työkaveriin. Oon tehnyt kaikkeni että hän lähtisi mun kanssa treffeille, mutta ei halua kuulemma olla muuta kuin kaveri :(

Lähettelin hänelle tekstareita ja spostia, kunnes hän blockasi mut molemmista ja sanoi ilmoittavansa pomollemme jos jatkan. Kestin tätä viikon kunnes mun oli pakko yrittää vielä kerran ja niimpä lähetin hänelle työpaikan sähköpostiosoitteeseen listan syistä miksi hänen pitäisi tapailla minua. Tässä lista niille joita kiinnostaa:

Hei Tiina*. Tiedän, että pidät minua luuserina, mutta tässä on lista syitä, joiden takia sinun kannattaisi antaa minulle vielä yksi mahdollisuus:
- Olen pitkä
- Olen hauska
- Olen hyvä kolleega
- Olen oikeudenmukainen
- Omaan hyvät Eurooppalaiset geenit
- Olen reservin kersantti
- Kunnioitan naisia
- Olen toiselta koulutukseltani hieroja
- Minulla on ikäistäni keskivertoa korkeammat testosteroni-tasot
- Olen ekologinen ja luonnonläheinen ihminen
- Rakastan eläimiä
- Osaan pitää naisesta huolta
- En koskaan katsele muita naisia kuin sinua
- Olen sanani mittainen mies

Ystävällisin terveisin,
Timo*

*nimi muutettu

Nyt musta tuntuu ääliöltä kun kirjotin tuon. Vai onko tuo sinunkin mielestäsi liian ällö-romanttinen? Kaikki toivo on mennyt:(

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Porvoostahan tämä, mutta tosielämässä tulisi kenkää moisesta ahdistelusta. Listalta puuttuu yksi ominaisuus, joka tosin paistaa tekstin läpi: Olen matalalla älyllä varustettu, minun kanssani ei sukua kannata jatkaa.

Vierailija