Ylitinkö rajan? Lähetin työkaverille sähköpostissa listan syistä, miksi hänen pitäisi antaa mulle mahdollisuus

Vierailija

Olen 33v mies ja rakastunut yhteen 27v työkaveriin. Oon tehnyt kaikkeni että hän lähtisi mun kanssa treffeille, mutta ei halua kuulemma olla muuta kuin kaveri :(

Lähettelin hänelle tekstareita ja spostia, kunnes hän blockasi mut molemmista ja sanoi ilmoittavansa pomollemme jos jatkan. Kestin tätä viikon kunnes mun oli pakko yrittää vielä kerran ja niimpä lähetin hänelle työpaikan sähköpostiosoitteeseen listan syistä miksi hänen pitäisi tapailla minua. Tässä lista niille joita kiinnostaa:

Hei Tiina*. Tiedän, että pidät minua luuserina, mutta tässä on lista syitä, joiden takia sinun kannattaisi antaa minulle vielä yksi mahdollisuus:
- Olen pitkä
- Olen hauska
- Olen hyvä kolleega
- Olen oikeudenmukainen
- Omaan hyvät Eurooppalaiset geenit
- Olen reservin kersantti
- Kunnioitan naisia
- Olen toiselta koulutukseltani hieroja
- Minulla on ikäistäni keskivertoa korkeammat testosteroni-tasot
- Olen ekologinen ja luonnonläheinen ihminen
- Rakastan eläimiä
- Osaan pitää naisesta huolta
- En koskaan katsele muita naisia kuin sinua
- Olen sanani mittainen mies

Ystävällisin terveisin,
Timo*

*nimi muutettu

Nyt musta tuntuu ääliöltä kun kirjotin tuon. Vai onko tuo sinunkin mielestäsi liian ällö-romanttinen? Kaikki toivo on mennyt:(

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Porvoostahan tämä, mutta tosielämässä tulisi kenkää moisesta ahdistelusta. Listalta puuttuu yksi ominaisuus, joka tosin paistaa tekstin läpi: Olen matalalla älyllä varustettu, minun kanssani ei sukua kannata jatkaa.

Vierailija

Tuon "reservin kersantin" kohdalla mulla lentäis kahvit näppikselle. Tuollaisesta listaamisesta tulee jotenkin autistinen kuva, anteeksi vain. Päätöstä treffeille lähtemisestä ei tehdä mikään lista kourassa vaan oman fiiliksen ja toisen puoleensavetävyyden perusteella. Nainen ei ole sinusta kiinnostunut. Siinä ei listat auta. Nyt olet tehnyt itsesi naurunalaiseksi ja vähän karmivaksikin. Et voi tehdä enää mitään pelastaaksesi tilanteen. Jätä työkaverisi rauhaan ja toivo, ettet saa potkuja.

Vierailija

No ei tuo nyt niin huono ole. Kaikki nuo ovat hyviä ominaisuuksia. Ehkä nainen tulee järkiinsä, ja antaa hyvälle miehelle mahdollisuuden. Onnea sulle, AP.

Vierailija

Ihana lista, hyvä kun lähetit, naiset tykkää huomiosta vaikka muuta väittävät. Sinuna vielä tilaisin ruusuja lähetettäväksi kahden viikon ajan joka päivä, tilaisin sivun kokoisen rakkauden julistuksen paikalliseen lehteen (näytä ettei ole rahasta pulaa), menisin käymään hänen vanhempiensa luona (esim. veisit kuivakakun ja esittelisit vaikka vauvakuvia itsestäsi), tilaa valokuvaaja ottamaan hänestä kuvia viikoksi arkipuuhistaan niin ettei hän huomaa, ja tee kuvista taiteellinen Ifolor-kirja. Kuulostat tosi romanttiselta ja kunnolliselta mieheltä, naiset rakastavat tuollaista metsästävää miestä, joka ei anna periksi! 

Vierailija

"Timo, tässä lista miksi et ansaitse edes ensimmäistäkään mahdollisuutta minun tapailuun:

-Olen varattu. Minulla on todella suloinen, naisellinen ja pullantuoksuinen tyttöystävä. Olen siis lesbo.

-Viehätyn itseäni lyhyemmistä, joten pituutesi ei kiinnosta, mistään kohtaa.

-Minäkin rakastan eläimiä, lautasellani, kypsennettynä. Monet elävät eläimet aihettavat minulle allergisia oireita, joten ei voisi vähempää kiinnostaa.

-Geenisi eivät kiinnosta, lisäksi meillä on todella erilainen käsitys hyvästä.

-Se kuinka olet ahdistellut ja jankannut, antaa aivan toisenlaisen kuvan naisten kunnioittamisesta.

-Minäkin olen sanani mittainen, joten ilmoitan pomolle. Ja harkitsen myös rikosilmoitusta ahdistelusta.

Sinuun erittäin kyllästyneenä,

Tiina"

Kymmenisen vuotta sitten olin eräs "Tiina", joka sai riesakseen erään "Timon" ja aloituksessa oli pitkälti samoja perusteluja kuin mitä minä sain. Ainoastaan viimeistä kohtaa ei voinut silloin toteuttaa, joten päädyin hieman toisenlaiseen ratkaisuun. Myöhemmin tämä "Timo" on kunnioittanut naisia niin, että on saanut muutaman lähestymiskiellon. Eri naisilta. Hauskaksi ei sentäs itseään väittänyt, olisi ollut ensimmäinen kerta kun olisin huvittunut kyseisestä miehestä, hengiltä nauraminen olisi ollut lähellä.

Vierailija

Jos olet pitkä, niin työkaverisi on varmaan sen ihan itsekin huomannut. Jos olet omasta mielestäsi hauska, niin se ei välttämättä tarkoita, että olisit työkaverisi mielestä, ja jonkinlaisen päätelmän hän on varmaan siitäkin asiasta jo tehnyt. jne jne

Ja kuten jo tästä ketjusta voi päätellä, jotkut asiat ovat joillekin positiivisia ja joillekin negatiivisia ominaisuuksia (res. kersantti varmaan tuossa listassa paras esimerkki).

Mutta ihan omalle kohdalle mietittynä, jos kollega vastaavalla listalla minua lähestyisi (riippumatta nyt siitä, mitä asioita siinä olisi), niin en osaisi ottaa kovin vakavasti: pitäisin lähinnä vitsin tai sellaisen yrityksenä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat