Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksi hävettää

Vierailija

Kun harrastan seksiä poikaystäväni kanssa, olen arka ja se tuntuu todella luonnottomalta. Kun harrastan seksiä muiden miesten kanssa, nautin, olen avoin. Esimerkiksi poikaystäväni kanssa en koskaan ole päällä vaan enemmän näkymättömissä. Aivan kuin häpeäisin itseäni ja jollain tavalla se seksi tuntuukin häpeälliseltä. Puolitutun miehen kanssa olen seksuaalisenpi. Miten tästä pääsee eroon?

Älkääkä pliis takertuko siihen, miksi harrastan seksiä muiden kuin poikaystävän kanssa :D rakastan häntä mutta en nauti seksistä hänen kanssaan yhtä paljon kuin tuntemattoman kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla sama juttu. Tyttöystävän kanssa harrastetaan aika perusseksiä, mutta baarihoitojen kanssa on estottomampi ja tulee naitua aika rajusti. Tyttöystävää ei oikein kehtaa edes naida suuhun rajusti ja kutsua nartuksi. Kai siihen hyvään seksiin kuuluu se, että ei arvosta sitä toista ihmistä.

Vierailija

Kai ymmärrätte ettei seksin harrastaminen ole mikään kansalaisvelvollisuus? On siis ihan sallittua olla nussimatta jos se ahdistaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Tyttöystävän kanssa harrastetaan aika perusseksiä, mutta baarihoitojen kanssa on estottomampi ja tulee naitua aika rajusti. Tyttöystävää ei oikein kehtaa edes naida suuhun rajusti ja kutsua nartuksi. Kai siihen hyvään seksiin kuuluu se, että ei arvosta sitä toista ihmistä.

Ilmeisesti tyttöystävää arvostat paljon, kun vehtaat baarihoitojen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin ap joka jumaloi poikaystäväänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin ap joka jumaloi poikaystäväänsä.

Se on väärin vain kun mies tekee sen.

Vierailija

Sitä haluais olla niin hieno ja siveellinen sen oman tyypin kanssa. Mutta ehkäpä voit tuoda esiin muitakin puolia itsestäsi. Pikku hiljaa.
Älä jää alle. Ole oma itsesi. Nyt menet piiloon, kun luulet että se miellyttää....että olet sitä kultaista äiti-ainesta. Kun tulee luottamusta enemmän....se voi viedä aikaa. Sitten alat vapautua. Ne on oman pään juttuja. Toivottavasti et tuossa suhteessa muuten mene piiloon. Jos menet piiloon, niin tule sieltä esiin.... Olet hyvä juuri noin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat