Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FB ja Jounin kauppa

Vierailija

Onko tuo kauppias ihan täysjärkinen? Koko ajan jotain arvontoja/tykkäämisiä. Milloin joku sai omaksi auton tai kasan kolikoita (10000e). Nyt olisi mahdollisuus saada liput Japaniin?!?

Kommentit (8)

Vierailija

Olen ihan kyllästynyt jo koko ilmiöön, kun kaverit jakavat näitä kaupan mainoksia. Liika on liikaa, vaikka ajatus aluksi olikin ihan hilpeä. Lappilainen pikkukauppias ihan tohkeissaan.

Vierailija

Mun mielestä ihan idioottia että ihmiset osallistuu näihin. Ylläpidän työn kautta paria sivustoa fb:ssa ja tuollaisia arvontoja ei vaan facebookin kautta pysty toteuttamaan. Onnistuu jos tykkääjiä on muutama sata, mutta jos niitä on tuhansia tai kymmeniä tuhansia, niin ei sitä arvontaa tosiaan suoriteta niiden kaikkien kesken, ylläpitäjä ei meinaan näe niitä kaikkia tykkäyksiä, vaan osan viimeisimmistä.

Lisäksi Jounilla on usein noissa parhaissa arvonnoissa se, että toteutuu vasta kun kaupalla on tietty määrä tykkääjiä yhteensä, ja siitähän se sitten usein jää kiinni. 

Ihan hauska juttu kai alussa tuo oli, mutten enää ymmärrä. Miettikää jos kaikista kaupoista tulisi tuollaisia arvontapuljuja?

Vierailija

Itseäni harmittaa se, että yritykset eivät enää järjestä juuri muita kuin Facebook-kilpailuja ja arvontoja. En minä halua nimeäni kaikkien nähtäville faceen tyyliin "Leena Leenala kommentoi: tykätty ja jaettu!!!" ja sitten se vielä pyörii jossain kavereideni etusivulla. Enkä halua että kukaan saa tietää minun osallistuvan johonkin kisaan jossa voi voittaa vessapaperia tai suklaata, vaikka köyhänä tahtoisinkin osallistua.

Vierailija

Joo facebook tulvii Jounin kaupan arvontoja, joista kaverit on tykänneet ja jakaneet. Voisihan ne varmaan piilottaa, mutta toisaalta on jännä nähdä mitä se milloinkin arpoo. :D Vähän kyllä mennyt yli. Mua vaan se ihmetyttää, että miten hänellä on varaa arpoa kaiken maailman matkoja ja puhdasta rahaa? Vaikka kaupalla facebookissa tykkääjiä riittää, niin varmaan pieni osa vaan kaupan palveluja käyttää ja rahaa tuo, pikku kylässä kun sijaitsee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo facebook tulvii Jounin kaupan arvontoja, joista kaverit on tykänneet ja jakaneet. Voisihan ne varmaan piilottaa, mutta toisaalta on jännä nähdä mitä se milloinkin arpoo. :D Vähän kyllä mennyt yli. Mua vaan se ihmetyttää, että miten hänellä on varaa arpoa kaiken maailman matkoja ja puhdasta rahaa? Vaikka kaupalla facebookissa tykkääjiä riittää, niin varmaan pieni osa vaan kaupan palveluja käyttää ja rahaa tuo, pikku kylässä kun sijaitsee.

Mun mielestä niistä arvonnoista toteutuu vaan murto-osa. Tai ainakin ne mitä oon nähnyt ja joissa on ollut oikeasti joku iso palkinto (kallis matka, paljon rahaa tms.) on ollut sellaisia että arvonta toteutetaan, jos kaupalla on tiistaihin mennessä tykkääjiä joku tietty (ihan överi ja saavuttamaton) määrä tykkääjiä. Niinpä ne arvonnat ei ikinä toteudu. Kaikki oikeat arvonnat mitä oon nähnyt on jotain vuoden vessapaperit tai kymmenen kiloa suklaata -tyylisiä.

Onneksi on kyllä mun feedissä vähentynyt nuo osallistumiset tosi paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko joskus oikeasti voittanut sieltä jotain?

Tuskin ellei sit jotain "pikku arvontoja" koska todella monet on just sellasia  "epärealistisen iso määrä tykkääjiä kasaan epärealistisen pienessä ajassa" joilla ei oo mitänä toivoakaan toteutua. Vähän sama kun heittäsin tähän arvonnan et "jos tää viesti saa 20000 tykkäystä ennen klo 20.45 arvon tykkääjien kesken kuun taivaalta ja puolet marsista"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat