Suomalaiset ovat aisurikansaa

Vierailija

Onko se mikään ihmekään että röyhkeät tummahipiäiset etelän miehet tulevat ja häpäisevät naisiamme kun suomalaiset miehet itse ovat niin löysiä lapamatoja että ihan pahaa tekee vaikka yksilökohtaisia poikkeuksiakin toki ja yksittäisiä soraääniäkin vielä kuulee.

Tein erääseen etupäässä 15-35-vuotiaiden suosimaan nettigalleriaan aiheeseen liittyen gallupin ja vastanneet (jotka olivat etupäässä nuoria miehiä) lähinnä vain ryhtyivät nöyrään valkoritarointiin - he joko jeesustelivat tyypilliseen miesfeministityyliin naisten rajoittamattomasta oikeudesta valita kumppaninsa vapaasti tai ryhtyivät Ex-Puan sanoin shaming languageen ja henkilöhyökkäykseen syyttäen että minä itse olen vain joku pillunpuutteesta kärsivä pelle joka siitä syystä arvostelee suomalaisten naisten ja erirotuisten miesten välisiä seksuaalisia suhteita. Ei siis mitään erikoista mutta uskoni suomalaisiin, myös miehiin heikkeni taas asteen verran lisää.

Järkyttävimmän kommentin kirjoitti eräs 24v mies joka kuului kutakuinkin näin: "ei häiritse. Olen vaan iloinen että naiset saa välillä vähän isompaakin". Ainakin omasta mielestäni elämme lopun aikoja jos nuoret miehet, joiden testosteronitason pitäisi olla korkeimmillaan päästelevät suustaan tuollaisia, äärimmäisellä tavalla huonoa seksuaalista itsetuntoa ja aisuruutta heijastelevia kommentteja.

Ovatkohan suomalaiset sukupuoleen katsomatta niin pahassa alennuksen tilassa että vaikka joku ulkopuolinen taho pyrkisi meidät orjuuttamaan niin ei juuri kukaan ryhtyisi vastarintaan?

Kommentit (11)

Vierailija

Tiedän ilmiön. Se on joskus masentavaa havaita, mutta en suostu antamaan periksi. Tosin yksin en tätä taistelua voi voittaa, ja niissä karkeloissa jotkut valkoritarit ovat vain tiellä.

Vierailija

70- luvulla ainakin pohjoissuomessa pidettiin kaikkia ruotsalaipoikia hintteinä. Nykyään suomlaiset pojat ovat tämälleen samanlaisia. En pidä pahana, jos joku on hintti, sitä kun ei voi itse valita. Kuitenkin että kaikki ....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitä se on kun naisilla on äänioikeus nykyään.

Ensimmäisenä Euroopassa. Ei ihme että ollaan aisurikansaa.

Vierailija

Ne nuoret miehet olivat varmaan maahanmuuttomyönteisiä vihreiden,vasemmistoliiton tai sdp:n kannattajia. Sieltä ne aisurit yleensä löytyvät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne nuoret miehet olivat varmaan maahanmuuttomyönteisiä vihreiden,vasemmistoliiton tai sdp:n kannattajia. Sieltä ne aisurit yleensä löytyvät.

En sanoisi niinkään. Juuri demarihallitushan Ruotsissakin on alkanut rajoittaa maahantuloa, toivon että meidän porvariporukkammekin pääsee puheista tekoihin.

Vierailija

Tuollaisia kommenttejahan laukoo nimenomaan ne, joilla on itsetunto kohdillaan. Eivät tunne oloaan uhatuksi mamujen rinnalla. Naisia riittää, vaikka mamut veisikin muutamia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat