Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäjän maidoton dieetti

Vierailija
11.02.2006 |

Kuinka nopeasti teillä on maidon jättäminen omasta ruokavaliosta vaikuttanut vauvan allergiaoireisiin? Itse olen toista päivä ilman maitotuotteita ja vauva on tänään nukkunut tosi hyvin päivällä, mitä ei normaalisti tee.

Voisiko tuo dieetti vaikuttaa jo näin nopeasti vai onko vain sattumaa? Suolisto-oireista maitoallergiaa epäillään, ihottumia ei juurikaan ole. Vauva on 6kk ja vielä lähes täysimetyksessä, soseita maisteltu pari viikkoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut miksei periaatteessa voi ainakin alkaa helpottamaan. Aina sanotaan et jos oireet johtuu maitoallergiasta niin kahdessa viikossa oireiden pitäisi kadota. Jos ei tuossa ajassa helpotu niin ei oo todennäköisesti maitoallergiaa vaan jotain muuta.

Mulla kans vauvalla 5kk todettiin suolistoperäinen maitoallergia. 4kk huusi yötä päivää ja nyt ihan kuin toinen vauva kun en enää käytä minkäänlaisia maitotuotteita.

Toivotaan, että teilläkin helpottaa:) Maidoton dieetti on kuitenkin paljon helpompi, kuin hoitaa vauvaa joka itkee 24/7 ;)

Nyt kun tuo aika jo takanapäin, uskaltaa jo vähän hymyilläkin:)

Vierailija
2/2 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tietty ei olisi allergiaa, mut jos on niin hyvähän se on saada selville. Eiköhän oireet ala pikkuhiljaa helpottamaan jos allergia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä