Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystäväni suurempi palkka saa minut tuntemaan itseni emaskuloiduksi

Vierailija

Olemme seurustelleet puolitoista vuotta ja nyt on yhteenmuutto ollut paljon puheena. Ennen tätä emme koskaan jutelleet toistemme palkoista, mutta nyt raha-asiat ovat luonnollisesti tulleet pinnalle. Tiesin aina, että naisystäväni tienaa ihan hyvin rahaa (niin tienaan minäkin), mutta en osannut arvata, että se olisi enemmän kuin minun palkkani. Nyt olen alkanut miettiä, että voiko tälläinen suhde toimia ollenkaan, missä nainen "ei tarvitse" miestä ollenkaan? Tunnen itseni turhakkeeksi, naisen leluksi, jos en voi olla huushollissa se elättäjä ja perheen pää. :(

Onko teillä kokemusta suhteesta, jossa nainen pitää housuja?

M28

Kommentit (8)

Vierailija

Feministi tai miesvihaaja trollaamassa, liian läpinäkyvä yritys.

Oletteko noin peniskateellisia, että pitää netissä tekeytyä mieheksi?

Vierailija

Tästähän oli täällä keskustelu joitakin aikoja sitten. Ja siihen oli kommentoitu. että se on miesvihaa, koska näin ei voi olla. Naisethan on aina ja kaikkialla rahan perään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Feministi tai miesvihaaja trollaamassa, liian läpinäkyvä yritys.

Oletteko noin peniskateellisia, että pitää netissä tekeytyä mieheksi?

Heh tuo kakkonen

Vierailija

Feministin sanastoa tuo emaskuloiminen. Provoon kannattaa panostaa ja välttää niitä sanoja mitä itse käyttää nettijeesusteluissaan, ettei heti paljastu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Feministin sanastoa tuo emaskuloiminen. Provoon kannattaa panostaa ja välttää niitä sanoja mitä itse käyttää nettijeesusteluissaan, ettei heti paljastu.

Niinkö? Eräs miesvihasta täällä jatkuvasti huutava tapaus kyllä meuhkaa emaskuloinnista jatkuvasti.

Vierailija

Varmasti saat huomattavasti paremman tulevaisuuden itsellesi ja lapsille, kun otat köyhän naisen. Se on kiva miehenä kasvattaa harmaita hiuksia, kun talous on vain itsensä varassa eikä koskaan ole rahaa mihinkään. Sitä autuutta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat