Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtaa verkkokauppoja veetuttaa postilakko, kun paras myyntisesonki ja

Vierailija

Tavara ei kulje eikä ihmiset sen vuoksi tilaa.

Kommentit (15)

Vierailija

On niitä muitakin logistiikkafirmoja. Kuljetukset eivät viivästy millään tavalla, vaan ne toimitetaan toisten firmojen kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On niitä muitakin logistiikkafirmoja. Kuljetukset eivät viivästy millään tavalla, vaan ne toimitetaan toisten firmojen kautta.

Todella monella posti ainoa kuljetustapa, mutta miten jatkossa? Ap

kummitus
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Postikin varmaan sit kohta taas nostaa postimaksujen hintoja perustellen sen sillä, että ihmiset eivät enää käytä postin palveluja, ja siksi pakko laskuttaa ns. vitusti. Huoh.

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Juuri alkuviikosta tilasin loput joululahjoista  (neljästä eri verkkokaupasta) ja kaikki yhtä lukuunottamatta kuljetetaan/kuljetettiin Matkahuollon kautta. Eka paketti tuli kahdessa päivässä.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Vierailija

Kyllähän tämä postin omaan nilkkaan kolahtaa ja pahasti, vuoden kiireisin ja tuottavin sesonki meneillään/edessä ja posti ei kulje. Olen käynyt kauppaa ja tehnyt verkko-ostoksia entiseen tapaan mutta hoitanut kuljetuksen matkahuollon/postnordin kautta enkä näe syytä siirtyä takaisin postin asiakkaaksi lakon loputtuakaan kun tähän jo ehtii tottumaan ja palvelu pelaa. Joulukortit jätän lähettämättä ja kun sen tekee yhtenä vuonna niin helposti ensi vuonnakin ajattelee että hyvin pärjättiin vaikka en lähettänyt niin jätänpä taas väliin. 

Ei tämä lakkoilu ole eduksi postille firmana eikä niille lakkoileville työntekijöillekään, moni heistä tulee taas menettämään työpaikkansa kokonaan tämän pelleilyn vuoksi kun töitä ei riitä. 

Vierailija

Kyllä mä oon tällä viikolla saanut kolme eri verkkokaupan pakettia postin kautta. Ovat tulleet jopa nopeammin kuin ennen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Postin sivuilla sanotaan että valtaosa pakettitoimituksista kulkee sujuvasti.

Eipä oo ainakaan mun paketti tullut vaikka puolitoista viikkoa odotellut..

Vierailija

Odotan parhaillaan useampaa pakettia ulkomaisista nettikaupoista. Valitettavasti niissä ei ole yleensä mahdollisuutta valita matkahuoltoa..

Ja kivijalkakauppoihin en mene.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet siis saanut vahvistuksen että verkkokauppa on puolitoista viikkoa sitten lähettänyt paketin? Mitä paketin seurannassa näkyy?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet siis saanut vahvistuksen että verkkokauppa on puolitoista viikkoa sitten lähettänyt paketin? Mitä paketin seurannassa näkyy?

Lähetetty kirjeenä niin eo ole tunnusta. Sinne meni yli sata euroa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat