Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saamaton ja helposti stressaantunut, hullu ämmä?

Laiska, tyhmä, saamaton

Tuntuu välillä että olen aivan seko muija, kun en saa mitään perusjuttujakaan tehtyä. Ylianalysoin, stressaannun ja jahkailen. Kaikki vähän pelottaa. Olen jatkuvasti passiivinen ja ”lukossa”. Vaikuttaisi siis siltä, että ajattelukuvioissani on jokin pahasti pielessä. Miten minun siis kannattaisi mieltäni treenata, että tarttuisin projekteihini reippaammin ja oma-aloitteisesti?

Kysyisinkin apua varsinkin teiltä, jotka olette muuttuneet saamattomista/laiskoista/pelokkaista tehokkaammiksi. Mikä muutti teidät pelokkaista nysväreistä aikaansaaviksi? Myrkytittekö omaa mieltänne jollain haitallisella ajatuksella ja miten pääsitte siitä yli?

Kommentit (2)

Vierailija

Vau. Luettuani otsikon ajattelin heti, että onpa osuva kuvaus minusta. Itselläni on juuri samat ongelmat ja olen pähkäillyt, että tila pahenee aina kun en ole tarpeeksi tekemisissä ihmisten kanssa. Liikaa yksinoloa ja silloin lähtee kaikki tuo stressaaminen, lamaannus, pelot ym. paisumaan kuin pullataikina.

Laiska, tyhmä ja saamaton

Siis tuo on aivan totta myös minun kohdalla! Yksin on liikaa aikaa miettiä ja murehtia. Tuntuu jopa siltä, että olisin ihan normaali muiden seurassa. Se toisaalta kiusaa minua myös, että miksi ajatukseni ovat sitten niin "myrkyllisiä" hyvinvoinnilleni kun olen yksin. Mikähän mahtaisi olla se näppärin kikka ajattelun muuttamiselle?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat