Haluaisin vain miehen jonka kanssa tehdä kaikkea tuhmaa

Vierailija

Harrastettaisiin paljon seksiä, kokeiltaisiin uusia juttuja, tehtäisiin kaikkea irstasta ja tuhmaa.. Valitettavasti täytyy vain jatkaa haaveilua :/

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä tuosta tekee mahdotonta?

No siinä vaiheessa kun riisun vaatteet niin ne juoksee karkuun.. Kun tyhmänä pentuna menin tekemään sellaisen tyhmän jutun, siis viiltelin. Nyt on kamalat arvet jaloissa ja eihän kukaan mies tällaista naista halua. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No siinä vaiheessa kun riisun vaatteet niin ne juoksee karkuun.. Kun tyhmänä pentuna menin tekemään sellaisen tyhmän jutun, siis viiltelin. Nyt on kamalat arvet jaloissa ja eihän kukaan mies tällaista naista halua. :/

No eihän tuo kieltämättä plussaa ole, mutta en tuon takia muuten mieleistä naista jättäisi. Tietysti asioiden pitäisi olla nyt kunnossa ja olisi hyvä kertoa asiasta etukäteen ja sanoa, että nyt on kaikki hyvin. Aivan varmasti löydät itsellesi tuollaisen miehen, joka hyväksyy nuoruuden virheen :)
Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pidä osa vaatteista päällä. Tuhmuuksia varten ei kovin paljon tartte riisua, jos mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käytä ylipolven sukkia, vai oletko viillellyt ihan reidetkin?

Lähinnä yläreidet on viillelty. Toki voisin pitää stay uppeja tms, mutta en tiedä onko ne liian lyhyet..

Vierailija

Hetkonen Hetkonen Hetkonen. Toivon ettei ylläpito poista nyt tätä kirjoitustani, olen seksissä hyvin aktiivinen. Tässä voidaan nyt leikkiä tulen kanssa, kävin aikoinaan mielenterveysohjaajan ykkös ja kakos koulutuksen. Viiltely on yksi mistä ihminen (yleensä nainen saa mielihyvää ). Haluatko AP siksi sitä tuhmaa että voisit olla viiltelemättä itseäsi?. Tiedän tunteen kun tekee irstasta ja tuhmaa, esimerkiksi käsiraudat, piiskaaminen kidutus tuo toisille mielihyvää ja tekee hyvän ja rennon olon. Onneksi olet hakemassa tuhmaa ja rietasta, etkä ole retkahtanut huumeisiin "kai". Onko kaikki OK nyt vai haetko huomiota?.  Vai kaunis Rietas Onnellinen, olen tyytyväinen jos näin on. Mies 50.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hetkonen Hetkonen Hetkonen. Toivon ettei ylläpito poista nyt tätä kirjoitustani, olen seksissä hyvin aktiivinen. Tässä voidaan nyt leikkiä tulen kanssa, kävin aikoinaan mielenterveysohjaajan ykkös ja kakos koulutuksen. Viiltely on yksi mistä ihminen (yleensä nainen saa mielihyvää ). Haluatko AP siksi sitä tuhmaa että voisit olla viiltelemättä itseäsi?. Tiedän tunteen kun tekee irstasta ja tuhmaa, esimerkiksi käsiraudat, piiskaaminen kidutus tuo toisille mielihyvää ja tekee hyvän ja rennon olon. Onneksi olet hakemassa tuhmaa ja rietasta, etkä ole retkahtanut huumeisiin "kai". Onko kaikki OK nyt vai haetko huomiota?.  Vai kaunis Rietas Onnellinen, olen tyytyväinen jos näin on. Mies 50.

Täh? Viiltelin aikoinani siksi että fyysinen kipu tuntui paremmalta vaihtoehdolta kuin henkinen. En minä siitä sen kummempaa mielihyvää saanut.
Ja minä nyt vain satun pitämään kaikesta tuhmasta ja irstaasta seksissä. Ja kaikki on nykyään ihan ok, en yritä hakea huomiota tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun mielestä irstasta.?

No kaikenlainen seksuaalinen alistaminen ja nöyryyttäminen. Tykkään myös leikkiä spermalla, se on mielestäni aika irstasta kun koko naama ja tissit on sperman peitossa ja melkein koko muukin kroppa.. Ja noh, listaa voisi tietysti jatkaa pitkästikin mutta ehkä tämä riittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täh? Viiltelin aikoinani siksi että fyysinen kipu tuntui paremmalta vaihtoehdolta kuin henkinen. En minä siitä sen kummempaa mielihyvää saanut.
Ja minä nyt vain satun pitämään kaikesta tuhmasta ja irstaasta seksissä. Ja kaikki on nykyään ihan ok, en yritä hakea huomiota tms.

Nyt olen iloinen ja tyytyväinen puolestasi, toivon että löydät sen sopivan. Hyvää ja antoisaa viikonvaihdetta. Mies 50.

Vierailija

Ei varmasti ole ongelma löytää tuollaista miestä itsellesi, kerta ongelmasi ovat historiaa. Minuakin kiinnostaisi kovasti, jos olisin vapaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat