Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian monet ihmiset avautuvat minulle ongelmistaan... :(

Vierailija
26.11.2015 |

En jaksa tätä enää ihan näin suoraan sanottuna. Varsinkin työpaikalla (miesvaltainen työpaikka) monet miehet ovat avautuneet minulle elämästään ehkä liikaakin (olen nainen). Mistä tämä johtuu, sitä en tiedä.

Olen monta kertaa miettinyt, miten sanoa asiallisesti ja kohteliaasti, että ne jutut eivät kiinnosta minua...? On paljon eronneita miehiä, jotka ihan selvästi hakevat minusta jotain tukea. Monella tuntuu olevan elämä tosi pahasti sekaisin, en vaan voi mitenkään auttaa yhtäkään näistä miehistä.
Ymmärrän sen, että varmasti on vaikeaa. En vaan jaksa enää toimia "terapeuttina" kenellekään!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulisit. Ne oottaa saavansa sulta lohduketta. Mitä surkeempi sitä paremmin joltain reppanoilta lohkee lovee.

Vierailija
2/4 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkoi kassajonossa eron vuoksi itsesäälissä rypevä mies avautumaan. Olen ollut yh 11 vuotta, eikä ole ollut aikaa itsesääliin. Vastasin napakasti takaisin siihen tyyliin, että märinä loppui. Olen kyllästynyt olemaan ilmainen terapeutti läheisille ja vieraille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu samassa tilanteessa. Nykyään oon ystävällinen tiettyyn rajaan ja jos neuvot ei auta ni totean ystävällisesti, että jos sinä et itseäsi halua auttaa niin en minäkään. Ihmiset vaan janoaa sääliä ja huomiota nykyään.

Vierailija
4/4 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano avautujille, että kannattaa jutella psykologille jos on huolia. Tai että et nyt ehdi kuunnella. Jos et kehtaa sanoa suoraan, niin alat näprätä puhelinta, lähdet paikalta tms.

Nyt olet liian hyvä kuuntelija ja helposti lähestyttävä, ihmiset käyttävät sitä hyväkseen.