Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi päiväkodin henkilökunnalle ja opettajille?

Vierailija

Suurten kysymysten äärellä. Kertokaa opet mikä pieni lahja ilahduttaisi eniten joululomalla lähtiessä?

Sivut

Kommentit (16)

liinis

-syötävä

- kahvi/tee

-lapsen tekemä kortti

-kiitos (jos siihen on mielestäsi aihetta) hyvän joulun toivotuksen kera

t: varhaiskasvattaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-syötävä

- kahvi/tee

-lapsen tekemä kortti

-kiitos (jos siihen on mielestäsi aihetta) hyvän joulun toivotuksen kera

t: varhaiskasvattaja

Me olemme kaikki erilaisia. Minä en juo teetä, enkä kahvia, joten ne antaisin eteenpäin. En ole koskaan säästänyt lasten tekemiä kortteja, koska niitä kortteja tulee 60-200 per vuosi. Luen, tuon kotiin, heitän roskiin.

Kiitos ilahduttaa. Ja minua henkilökohtaisesti ilahduttaa myös suklaa.

Vierailija

3, vaikka siksi että opein on kuitenkin hieman henkilökohtaisempi suhde kuin esim.kaupan kassaan. Kiitos siitä, että jaksat päivästä toiseen huolehtia mun lapsista kun itse olen töissä. Siinäpä syy. Muille, kiitos vinkeistä.
ap

Vierailija

Suklaarasia. Sen voi halutessaan syödä itse tai jakaa muun henkilökunnan kanssa tauolla. Se säilyy myös joulun yli.

Vierailija

Haluaisin keksiä jonkun hemmottelujutun hoitajille lahjaksi, mutta en ole keksinyt. Yleensä olen vienyt herkkukorin jaettavaksi. En kadehdi heidän päiviään meluisan lapsilauman kanssa, vaan olen hyvin kiitollinen hyvästä hoidosta, ja haluan sen osoittaa!

Vierailija

Suklaarasia on helppo ja hyvä. Useimmille maistuu, ja jos ei maistu, niin kahvipöytään tarjolle joko töissä tai kotona joulunpyhinä. 

Vierailija

Itse ajattelin jotain tyyliin kahvipakettia, onko liian tylsä joku yksi paketti? Työyhteisö siis pienehkö, kolme työntekijää talossa.

Lapseni on saanut (mielestäni) loistavaa hoitoa, olen siitä kiitollinen (ja olen tästä kyllä sanallisestikin jo maininnut) mutta en haluaisi viedä mitään turhaa krääsää. Ajattelin lähinnä jotain töihin, en välttämättä niinkään henkilökohtaisena (enhän tiedä heidän mieltymyksiään/allergioitaan yms).

Vierailija

Lapseni ovat vuoropäiväkodissa, joten jatkan perinnettä olla ostamatta mitään. Lasten omassa ryhmässä on toki ne omat hoitajat, mutta käytännössä lapsiani hoitaa yhtä lailla muiden ryhmien hoitajat. En ala ostamaan 15:ä joulukukkaa tms. Toisaalta tuntuisi epäreilulta muistaa vain niitä "omia" hoitajia.

Vierailija

Yhteisesti jaettavaksi herkkukori kaupan herkuilla. Ei itse leivottuja!
Marimekon sukat
Hyvää suklaata
Laadukas kynttilä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat