Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Feministilääkäri ei antanut sairaslomaa :)

.

Olen ollut viime aikoina todella heikossa kunnossa ja vaimoni on joutunut hoitamaan minua, koska en vain pysty itse tekemään kipeänä mitään. Töissä olen kuitenkin joutunut olemaan.

No, tänään olo oli sen verran heikko, että kävin lääkärissä hakemassa sairaslomaa. Naislääkäri mittasi verenpaineen, kuunteli keuhkot ja mittasi kuumeen. Tämä hillitysti käyttäytyvä tumma rouva totesi tyyneen sävyyn "miesflunssa, olet aivan kunnossa". Lähdin yskien ja nelinkontin ryömien vastaanotolta ja kun pääsin ulos huoneesta, soitin vaimolle, että tulee noutamaan. Uskomatonta! Kuinka sairas miehen pitää olla, jotta saa sairaslomaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Toi on ihan normaalia kunnallisella puolella ja samoin työterveydessä. Mut "potkittiin" pihalle terveyskeskuksesta keuhkokuumeessa. Jonotin ensin 2 tuntia päivystävälle sairaanhoitajalle, joka kuulikin rohinat keuhkoissa mutta lääkärin dg olikin influenssa. Saikkua en saanut. Oli pakko mennä myöhemmin yksityiselle, josta sain keuhkokuumedg:n puolessa tunnissa kabroineen ja röntgenkuvineen sekä passituksen sairaalaan antibioottitippaan.

Vierailija

Provo, ei mies mene lääkäriin, jos kaikki ruumiinosat on kiinni kehossa. Menin autotalliin katsomaan, mitä mies tekee siellä ja mies hitsasi yhdellä kädellä ja toiseen oli sitonut vanhan t-paidan, kun oli viiltänyt käden terävään pellin reunaan. Olisi tehnyt "pikku homman" loppuun ennen kuin käy ompeluttamassa 12 tikkiä haavaan. :o
Huolestunut vaimo

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat