Kaksi viikkoa tapaamisesta - pitäisikö laittaa viesti... vai unohtaa?

Vierailija

Tavatttiin pari viikoa sitten, tosi ihana ilta. Mies32 ei oo kuitenkaan viestitelly enää mitään.
En oo varma sanoinko lopuksi jotakin sellaista, josta olisi voinut vetää johtopäätöksen, että tää jää tähän, ehkä. Juteltiin meidän suhteen tyyppisten suhteiden mahdottomuudesta.
Mulla on (tyhmä) periaate, että en ota itse yhteyttä. Ehkä pitäisi.

Kun tietäisi, että miten miesten ajatukset tällaisessa tilanteessa menee..

Auttakaa!

Kommentit (8)

Vierailija

Miehenä ajattelisin, että et ole kiinnostunut, etenkin jos viimeksi olet maininnut jotain suhteen mahdottomuudesta. Myös se, että et itse ota yhteyttä antaa kuvan, että et ole kiinnostunut.

Turha jäädä tavoittelemaan mahdottomuutta, kun voi iskeä uudet verkot vesille. Näin se vaan menee.

t. Mies

Vierailija

"Myös se että et ole itse ottanut yhteyttä..."

Siis pitääkö naisen ottaa yhteyttä? Eiks miehen pitäisi olla se aktiivisempi osapuoli?

Vierailija

Siis laitahan nyt sitten viestiä, jos kiinnostaa. Ei miehetkään ole mitään ajatustenlukijoita. Voit voittaa pajon enenemmän kuin hävitä. Jos mies ei halua jatkaa, niin kestät sen kyllä.

Vierailija

Elämäähän tää vaan on. Eikä elämän ainakaan pitäisi olla mitään peliä. Minusta on täysin ok laittaa viesti. Jos mies ei enää kahden viikon päästä ole kiinnostunut, niin aika laimealla pojalla se olisi ollut ylipäätään. Joten ethän menetä mitään, saat ehkä pakit mutta mitä tuosta.

P.S. Luovu tuosta periaatteesta! Kuulostat ihan sukulaiseltani, joka ei aloita seurustelua tietyn horoskooppimerkin kanssa (!!), vaikka olisi kuinka lupaava tyyppi. Hän on nyt 50v. ikisinkku. Kannattiko?

Vierailija

Olet ap aikuinen jo. Lopeta tuollainen miettiminen, mitä "pitäisi" tehdä tai mitä "miehet" ajattelevat. Ihan kuin jokainen mies olisi samalla tavalla ajatteleva, samalla muotilla valettu.

Jos olet kiinnostunut hänestä, anna sen näkyä ja ota yhteyttä. Niin yksinkertaista. Olet aivan liian vanha pelaamaan tuollaisia ihme pelejä.

t. 37-vuotias, hiljattain eronnut, nettideittailua aloitteleva nainen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat