Olen köyhä, lievästi ylipainoinen valkoinen heteromies, nuorikaan en ole enää

Vierailija

Voisiko joku valaista miten valkoisen heteromiehen ylivalta näkyy elämässäni. Voin myös kertoa, että olen tässä maassa täysin näkymätön ihminen, kukaan ei huomaisi minun poissaoloa vaikka kuolisin huomenna.
Kuulen kuitenkin täälläkin jatkuvasti kuinka minulla on valtaa ja elämäni on tämän vallan myötä aivan fantastista.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku valaista miten valkoisen heteromiehen ylivalta näkyy elämässäni. Voin myös kertoa, että olen tässä maassa täysin näkymätön ihminen, kukaan ei huomaisi minun poissaoloa vaikka kuolisin huomenna.
Kuulen kuitenkin täälläkin jatkuvasti kuinka minulla on valtaa ja elämäni on tämän vallan myötä aivan fantastista.

Työllistyt paremmin tietyille aloille.

Vierailija

Miehenä työllistyisit naista nopeammin valmistumisesi jälkeen vakituiseen työsuhteeseen (tutkittu), et joutuisi miehenä koskaan määräaikaiskierteeseen sukupuolesi perusteella.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Et koe seksuaalista häirintää tai tule objektivoiduksi niin töissä kuin vapaa-ajallasi miesten toimesta.
Jokainen ihminen on oman elämänsä subjekti ja muut ihmiset objekteja. Objektius ei tarkoita epäinhimillistämistä. Naisten seksuaalisuus on reaktiivista ja seksiä saavien miesten seksuaalisuus aktiivista; naisen kiihottumiselle keskeisintä on se, että mies objektifoi naista halujensa kohteeksi ja pistää asiat eteenpäin kun taas nainen ikään kuin katsoo vierestä mitä hänelle tapahtuu.

Naisen seksuaalisuudella on myös valta satuttaa miehiä mutta käpertyä aina lopulta omaan naiseuteensa ja vedota kusetuksen ja mielipahan aiheuttamisen laillisuuteen, kun taas mies ei voi lyödessään niin tehdä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Hyvin harvalla yksittäisellä ihmisellä on kummoistakaan valtaa. Kun puhutaan valkoisen miehen vallasta, tarkoitetaan kokonaista ihmisryhmää eikä sen jokaista yksittäistä jäsentä. 

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et koe seksuaalista häirintää tai tule objektivoiduksi niin töissä kuin vapaa-ajallasi miesten toimesta.
Jokainen ihminen on oman elämänsä subjekti ja muut ihmiset objekteja. Objektius ei tarkoita epäinhimillistämistä. Naisten seksuaalisuus on reaktiivista ja seksiä saavien miesten seksuaalisuus aktiivista; naisen kiihottumiselle keskeisintä on se, että mies objektifoi naista halujensa kohteeksi ja pistää asiat eteenpäin kun taas nainen ikään kuin katsoo vierestä mitä hänelle tapahtuu.

Naisen seksuaalisuudella on myös valta satuttaa miehiä mutta käpertyä aina lopulta omaan naiseuteensa ja vedota kusetuksen ja mielipahan aiheuttamisen laillisuuteen, kun taas mies ei voi lyödessään niin tehdä.

-Mies 29v + 1v-

Kommentoisitpa vain kun edes ymmärtäisit lukemaasi, mutta ei.

Vierailija

Ai niin olen työtön eli en saa töitä mistään ja naisiakaan en saa, olisin

iloinen mistä hyvänsä naisen huomiosta. Joten ylivalta näkyy missä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuota sanontaa ei ole keksitty sinusta. Kuten ei sanontaa naisten seksuaalisesta ylivallasta ole keksitty minusta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai niin olen työtön eli en saa töitä mistään ja naisiakaan en saa, olisin

iloinen mistä hyvänsä naisen huomiosta. Joten ylivalta näkyy missä?

Lue viesti 5. Ymmärrätkö?

Ja seksuaalinen häirintä ei ole mitään huomiota, se on häirintää. Käsitätkö tuon merkittävän eron?

Vierailija

Tein aloituksen jotta ymmärtäisitte, että ei meillä mitään valtaa ole. Ihan oikeasti ei ole, monilla meillä tämän vallan puutteen lisäksi on ihan helvetin paha olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen jotta ymmärtäisitte, että ei meillä mitään valtaa ole. Ihan oikeasti ei ole, monilla meillä tämän vallan puutteen lisäksi on ihan helvetin paha olla.

Olet älyllisesti vajaa kun et käsitä viestin 5 erittäin yksinkertaista sisältöä.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Mutta sinua ei häiritä seksuaalisesti eivätkä naiset flirttaile sinulle. Siksi sinulla on Petri-Arkkoaalista valtaa ja nothing else matters.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet älyllisesti vajaa kun et käsitä viestin 5 erittäin yksinkertaista sisältöä.

Solvaamista saan muuten kuulla myös jatkuvasti, joskus mietin että tappaisin itseni että en vaivaisi muita ihmisiä. Pari ystävää kuitenkin jaksaa pitää minut elämänhaluisena.

Mutta kiva kuulla kuitenkin, että mulla pyyhkii hyvin minulla valkoisella heteromiehellä ja kuulun johonkin suurempaan kulttiin jolla on valtaa, tämän pitäisi ilmeisesti  lohduttaa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat