Saispa postia..

Vierailija

V*tuttaa nää lakkoilijat. :/

Kommentit (15)

Vierailija

Huoh.. sama jatkuu, eli saispa nyt vihdoin sitä postia. Itsellä on monen viikon lasti paketteja odottamassa jos joku viitsisi tuoda ne minulle. Kaikki hommat on myöhässä, koska en saa tarvitseamiani tavaroita.

Ei löydy sympatiaa postin lakkolaisille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huoh.. sama jatkuu, eli saispa nyt vihdoin sitä postia. Itsellä on monen viikon lasti paketteja odottamassa jos joku viitsisi tuoda ne minulle. Kaikki hommat on myöhässä, koska en saa tarvitseamiani tavaroita.

Ei löydy sympatiaa postin lakkolaisille.

Millä tavalla oikeuksistaan saa pitää kiinni?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Posti kulkee, mutta vain täällä oikeassa Suomessa. Muuttakaa Perä-Junttilasta johonkin kaupunkiin, niin ei ole ongelmia.
Joo, varmaan pitää muuttaa täältä Espoosta takaisin Helsinkiin.

kummitus
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Meille on tullut postit ihan normaalisti joka päivä mutta ne kolme pakettia joita odottelen istuu jossakin, ykskin seilaa jossain huitunvitussa Saksan ja Suomen väliä, alkaa pikkuhiljaa ketuttaa täälläkin.

Kerpele11
Seuraa 
Liittynyt28.11.2015

Niinpä niin, varmastihan se vituttaa...tasan siihen asti, kun kolahtaa omaan nilkkaan ja sen jälkeen tämänhetkinen vitutus onkin pientä siihen verrattuna.

Nykyinen linja kun tuntuu olevan tuo, että säästöt, supistukset ja vähennykset tuntuvat olevan niin pop, niin jos yhdellä alalla saadaan menemään läpi täysin järjettömät työehtosopimukset, niin kukapa tietää, että aletaanko sitä samaa toteuttamaan muillakin aloilla. Minä en ainakaan halua olla seuraavana tulilinjalla, joten lakkoilkoon ihan niin kauan kuin tarvis on, vaikka siitä toki itsellekin on haittaa. Mutta pienempi haitta jokunen kirje tai netistä tilattu roina on kuin se, että omalle kohdalle tulee tulevaisuudessa käymään niin, että palkasta otetaan iso osa pois ihan laillisella ryöstöllä.

Kerpele11
Seuraa 
Liittynyt28.11.2015

viv010 kirjoitti:
Tässä idea:

Menkää ostamaan puuttuvat kamanne kivijalkakaupasta. Ja tehkää paketin saavuttua asiakaspalautus!

Elävä kaupunkikeskusta kiittää.

T. Lakkoilija

No mutta ku netistä saa sitä roinaa tilattua osamaksulla, normikauppoihin pitäisi yleensä olla ihan se oikea raha käytettävissä. Ni mammat ihan kusi sukassa, mitä se nyt toisen toimeentulo siihen verrattuna, että ei itse pääse ostelee halvalla ku ei tarvii maksaa ku kakskymppiä kuussa.

Vierailija

viv010 kirjoitti:
Tässä idea:

Menkää ostamaan puuttuvat kamanne kivijalkakaupasta. Ja tehkää paketin saavuttua asiakaspalautus!

Elävä kaupunkikeskusta kiittää.

T. Lakkoilija

Kuka oikeesti ikinä Suomessa suostuis maksamaan näiden kivijalkakauppojen hintoja enää mistään, kun ulkomailta saa ns. vitusti halvemmalla kaiken.

Sinänsä kyllä tuen näitä postin työntekijöitä lakkoilussaan, onhan Posti kohdellut heitä tosi tökerösti viime vuosina, että ihan hyvä vaan kun osoittavat taisteluhenkeä (harvinaista Suomessa!)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat