Miten aikuisella ihmisellä voi vaihtua kaveripiiri kokoajan?

Vierailija

Eräs fb kaveri hehkuttaa aina miten "Sari on mun ihana ystävä", "Ihanaa laatuaikaa Susannan kanssa, oot mun paras kaveri<3" ja ei mene kovin kauaa niin välit on aivan täysin menneet. Hetken päästä kun katsoo niin eivät ole edes facebookissakaan kavereita enää. Kyseinen naishenkilö on 23v eikä pysty yhtään pysyvää ystävyyssuhdetta muodostamaan. Okei, ei kaikki ystävyyssuhteet ole tarkoitettu kestämään koko loppuelämää, mutta kun tällä vaihtuu nämä ihqubestikset jatkuvasti.

Meno kuin yläasteella. Ja tuollaisen pitäisi vielä kasvattaa lapsiaan? Kaverit ja miehet vaihtuu kokoajan. Sen miessuhteista en edes viitsi mainita. Hyvää roolimallia, kyllä, todella!

Kommentit (3)

Vierailija

Hahahah kuulostaa ihan mun kahdelta tutulta, joiden kanssa en siis enää ole edes tekemisissä. Toisella on jopa Sari hänen parhaana ystävänään tällä hetkellä. Toinen näistä muuttaa persoonaansa aina silloisen miesystävän mukaan. Tällä hetkellä hän on anarkistipunkkari, ennen oli stereotyyppinen lähiöjuntti. Yksi syy siihen miksei kavereita pysty pitämään.

Vierailija

Juu, on noita nähty. Ensin oli jonkun uuden tuttavuuden kanssa ylimpiä ystävyksiä ja kohta taas joku "puhui paskaa selän takana" ja tuli känniriita jostain mitättömyydestä. Onneksi ei ole pakko olla tekemisissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat