Vuosia nuoremmaksi tänään (Nina)

Vierailija

Mitä mieltä olitte muutoksesta? Ehkä vähiten muuttui tähän astisista, tyyli kyllä parani. Mielestäni mies oli todella ihanan ja herttaisen oloinen :D ja puhui kauniisti vaimostaan :)

Kommentit (10)

Vierailija

Kysyin teinipojalta arviota hänen iästään ja ensin sanoi 50 mutta laski kyllä kun kuuli naisen olevan samanikäinen kuin minä. Poika kyllä pelasti tilanteen (omalta kannaltani) kertomalla ettei mun ainakaan tarvi ikinä tommosiin ohjelmiin mennä! :)

Hyvä muutos ja kiva tukka tuli! Ton tyyppinen nainen on olemukseltaankin vanhempi kuin itse olen todella pienikokoisena.

Vierailija

Aikamoinen tanttana ja todellakin näytti 50v, muutoksen myötä 40-45v, mut ei lähellekkään kolmekymppiseltä, ehkä jos vielä laihduttais. Suomalaiset naiset muuttuu just tommosiks tätimäisiks jo 30v. Huonot geenit ja tyylitaju sen varmaan tekee.

Vierailija

Oli kyllä ikäistään vanhemman näköinen, olisin veikannut iäksi 45. Ärsyttää tossa ohjelmassa kun lopuksi ikä veikataan varmaan tarkoituksella liian alas. Nytkin veikkaukset oli pahimmillaan 25 ja 27.

Vierailija

Ylipaino vanhentaa kummasti.

Olisin halunnut nähdä ne hiukset auki. Mekko oli nätti, toisin kuin ne valitut asukokonaisuudet. Aina mietin, että valkkaako sen loppupaljastuksen mekon joku muu vai miksi näyttää aina paremmalta kuin ne Teri Niitin hirvitykset?

Vierailija

Juuri katsoin jakson. Ninalle sopivat huomattavasti paremmin vaaleat hiukset. Samoin tuolla tapaa kammatut etuhiukset korostivat kasvojen jyhkeyttä. Jakson alkukuvissa Ninan hiukset olivat oikein edustavat (ennen muutosta, en tarkoita sitä ylikasvanutta myöhempää versiota omasta).

Toki vaihtelu virkistää joskus, saahan sitä kokeilla.

Minunkin mielestäni laihdutus on se merkittävä juttu mihin kannattaisi nyt ryhtyä. Kyllä se siitä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat