Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ONKO KELLÄÄN HUAWEI P8-PUHELINTA???

Vierailija

Löysin vihdoin mielekkään (kai) puhelimen. Mulla on aikasemmin ollut/on iphone 3 ja 4. Nyt iphone sano itsensä irti ja haluisin tällä kertaa ostaa jonkun muun ku ylihinnoitetun iphonen. Mulla ei ole tosiaan kokemusta koko Huaweistä. Saako tohon HUAWEI P8:aan Instagramia ja Facebookia ladattua?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Entä toi koko HUAWEI merkki? Kauan teillä on ollu HUAWEI puhelimet käytössä? Ajattelin vaa ettei pidä ostaa sit parin vuoden päästä uutta puhelinta :D Ap

Vierailija

Kahden vuoden päästä kaikki nykyisin myytävät puhelimet joutaa roskiin. Älä mieti sitä vaan osta se mikä miellyttää. Ne maksaa sulle kakskymppiä sitten vaihdossa uuteen.

Vierailija

Mulla P7 vuoden, sitä ennen halvempi versio työpuhelimena, josta innostuin ostamaan itselleni. Kaverilla Huawein tabletti, erittäin tyytyväinen.

Vierailija

Multa löytyy, entisenä oli P6 enkä vaihda tästä merkistä enää pois :) 

Käyttöjärjestelmänä löytyy Lollipop, eli vissiin uusin androidilta?

P6 kesti kaksi vuotta täysin ehjänä, tippui kivikkoon paristi myös monesta metristä eikä naarmuakaan.. Kahden vuoden jälkeen tapahtui jotain ja se sammui, mutta ottamalla kortit pois se aukesi kuitenkin uudestaan ja toimii vieläkin :D 

Huawei tekee kovaa tuloaan Eurooppaan ja monet tuttavani ovat myös siirtyneet huaweille lobbaukseni takia.. :) 

Itse rakastan tätä puhelinta! Jos halvempaa haluat niin Huawein Honor 7 olisi myös erittäin hyvä vaihtoehto. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kahden vuoden päästä kaikki nykyisin myytävät puhelimet joutaa roskiin. Älä mieti sitä vaan osta se mikä miellyttää. Ne maksaa sulle kakskymppiä sitten vaihdossa uuteen.

Kerro toki mullekin,missä saa kaksikymppisiä vaihdossa uuteen? Ap

Vierailija

Mulla P8 ollut alkukesästä lähtien, ja palvelee loistavasti jopa minua, 18-vuotiasta teiniä, jolla kännykkä on jatkuvasti käden jatkona ja käytössä:D Akun kesto on aivan huikea verrattuna entisiin Samsungeihin ja Iphoneihin. Näppäimistö vaati parin päivän totuttelun Samsungista vaihdettaessa mutta nyt on todella helppo ja nopea kirjoittaa. Ainoa asia, mistä annan miinuspisteitä, on emojien puute. Tämäkin vaikuttaa vaan Snapchatin käyttöön, joten tavallaan ihan yksi hailee.. Suosittelen siis itse ainakin kovasti:)

Vierailija

Mulla on Huawein P8 Lite, eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ei ole tässä vajaan puolen vuoden käytön aikana jumittanut yhtään, sovelluksia kuitenkin löytyy iso kasa ja surffailen sillä paljon netissä, olen tyytyväinen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Multa löytyy, entisenä oli P6 enkä vaihda tästä merkistä enää pois :) 

Käyttöjärjestelmänä löytyy Lollipop, eli vissiin uusin androidilta?

P6 kesti kaksi vuotta täysin ehjänä, tippui kivikkoon paristi myös monesta metristä eikä naarmuakaan.. Kahden vuoden jälkeen tapahtui jotain ja se sammui, mutta ottamalla kortit pois se aukesi kuitenkin uudestaan ja toimii vieläkin :D 

Huawei tekee kovaa tuloaan Eurooppaan ja monet tuttavani ovat myös siirtyneet huaweille lobbaukseni takia.. :) 

Itse rakastan tätä puhelinta! Jos halvempaa haluat niin Huawein Honor 7 olisi myös erittäin hyvä vaihtoehto. 

Kyllä mä tossa p8:ssa pysyn. :) kiva kuulla positiivista HUAWEIsta. Pakko mennä huomenna tsekkaamaan tota puhelinta. Kuulemma aika iso kapula,mutta ilmeisesti taskuun mahtuu. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla P8 ollut alkukesästä lähtien, ja palvelee loistavasti jopa minua, 18-vuotiasta teiniä, jolla kännykkä on jatkuvasti käden jatkona ja käytössä:D Akun kesto on aivan huikea verrattuna entisiin Samsungeihin ja Iphoneihin. Näppäimistö vaati parin päivän totuttelun Samsungista vaihdettaessa mutta nyt on todella helppo ja nopea kirjoittaa. Ainoa asia, mistä annan miinuspisteitä, on emojien puute. Tämäkin vaikuttaa vaan Snapchatin käyttöön, joten tavallaan ihan yksi hailee.. Suosittelen siis itse ainakin kovasti:)

Siis eikö emojit toimi vaan snapchatissa? Hoksasin vähä aikaa sit tässä ipadissa emojit. Oon iha "hurahtanut" niitä käyttämään. Tos iphone 4:ssa ei ollut emojia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostin kesällä ja pesee muut puhelimet akussa ja kamerassa ihan tosta vaan!

Jep, oon lukenu et tossa on kuulemma sikahyvä kamera. Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat