Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netti ja lapset

surkeaa

Olen kyllästynyt riitelemään joka päivä ja ilta netin /tietokoneen käytöstä alakoululaisten lasteni kanssa. Omat läppärit saivat isältään ja netin saa kännykästä. Isänsä ei asu kanssamme eikä osallistu tähän eikä muihinkaan asioihin. Olen sanonut että käyttö lopetettava viimeistään klo 20 iltaisin mutta turhaan. Aina menee riitelyksi! Leikitkin on jääneet tuolla kymmenvuotiaalla kokonaan koneen myötä. Mikä neuvoksi?

Kommentit (3)

Vierailija

Nyt kaivat sen auktoriteetin sieltä komeron nurkasta ja yksinkertaisesti otat ne läppärit/tabletit/puhelimet pois niiltä lapsiltasi. Sinä olet sun perheesi pää, ei ne lapset. Sen lauluja laulat, kenen pöydän alla jalat on..eikö sulla ole munaa ollenkaan? En mä nyt tarkoita nitään natsimutsitouhua, mutta mieti mitä se sun 10- vuotiaasi on muutaman vuoden päästä, jos et nyt saa mitään rotia?

surkeaa

Meno on jo nyt sitä ettei mikään puhe tunnu tehoavan. Tänäänkin otin kylmästi laitteet pois kirkuisen sivittämänä. Huomenna on takuulla sama meno, viime viikonloppunakin lapset vaan tuijotti läppäreitä koko ajan, ei edes syömään tulla ruokapöytään. Neuvoja?? Tuntuu että oon ihan loppu koko juttuun, tätä jatkunut siis jo monta kuukautta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat