Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki luulevat isääni lapsen hyväksikäyttäjäksi

Vierailija

Vaikka oikeasti minua käytti hyväksi äitini noin yhdeksän vuoden ajan. Välillä joudun mainitsemaan, että on ollut hyväksikäyttöä (ja muita ikäviä asioita, jotka eivät liity tähän keskustelun aloitukseen kuitenkaan). Myöhemmin sitten toinen osapuoli saattaa mainita "jos on vaikea isäsuhde plaaplaa".

En puhu aiheesta todellakaan kenellekään ylimääräiselle, vain erilaisille ihmisille jotka tekevät töitä kanssani (en nyt lähde tarkemmin erittelemään, mutta kaikenlaisia arvioita huom en tarkoita tällä terapiaa, jossa käyn).
Ei tämä asia kuulu kenellekään, en halua että ihmisillä on a. ennakkoluuloja b. aseita minua vastaan.

Pitäisikö nyt sitten kuitenkin alkaa kertomaan enemmän "yksityiskohtia", kuten että oli hyväksikäyttöä äidin puolelta? Minulla on rajani ja tuo menee mielestäni yli, en haluaisi luoda ihmisille mielikuvia hyväksikäyttötilanteista.
Tai no johan nuo kuvittelevat minut isäni kanssa, että niin...

Muutenkin inhottava aihe ja lapsuuteni (muutkin asiat kuin pelkkä hyväksikäyttö) vaikuttavat päivittäiseen elämään ja valitettavan usein mielialaan, harmillista että pitää sitä vielä erikseen miettiä tällaistenkin asioiden kautta.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat