apua laihdutukseen!!!!

Vierailija

Olen 26 vuotias, pituus 155 ja paino noin 60 kiloa. Tavoitepainoni olisi noin 48-52 kiloa.

Haluaisin ihan konkreettisen listan jonka mukaan syödä. Yksi lämmin ateria saa olla, ei mitään vaikeaa. Aterioita 3-4. Kalorimäärä? Peruskulutus on varmaan aika pieni. En harrasta mitään säännöllistä liikuntaa enkä kaipaa kehotuksia siihen

Kommentit (8)

Vierailija

Itse pudotin painoani terveellisellä kasvisruoalla. Vatsa tulee pienemmällä energiamäärällä täyteen (johtuisiko kuitupitoisuudesta?). Tämä on yksi lempiresepteistäni http://gogreen.fi/reseptit/paaruokaa/Afrikkalainen-kikhernepata/. Yleensä laitan kasvispatojen lisäks lautaselle puolet runsaskuituista makaronia (6g/100g kuituja), mutta lähinnä siksi että säästää rahaa ja joutuu kokkailemaan ja tiskaamaan harvemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En syö lihaa melkein ollenkaan. Kiloni eivät siis johdu sekaruokavaliosta

ap

Mistä ne johtuvat?

Syö kasviksia ilman kastikkeita ja vaikka vähän vähärasvaista tofua. Liikuntaa kävelyn muodossa.

Vierailija

Aamulla 250 kcal (itse syön siemeniä/pähkinöitä ja hedelmän), lounas 300kcal(kanaa kalaa lihaa tai papuja soijaa tms 100g vähän pastaa perunaa tms ja paaaaljon kasviksia), välipala 150kcal (itse syön välipalakeksin ja banaanin esim. Että päivän herkuntarve tulia tyydyttyä) päivällinen 400kaloria ja iltaisin vain hedelmiä ja kasviksia joissa alle 40kaloria sadassa. Esim kaikki marjat, mandariini, greippi, porkkana jne jne. 0,5kg on siis max 200 kaloria. Ole hyvä! :) jos tekee mieli lässyttää illalla osta salsaa ja dippaa siihen kurkkua (salsan kalorit 40kcal/100g) tästä tulee maksimissaan 1400 kaloria.jos lihtunisella on kiire liikkuisin. Itse liikun 500-1000 kaloria päivässä. Ja öaodutan normipainon sisällä.

Vierailija

Jos et itse jaksa sen vertaa ottaa selvää, että mitä söisit vaan haluat valmiita listoja, laihdutuksesi ei tule onnistumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tästä tulee maksimissaan 1400 kaloria.jos lihtunisella on kiire liikkuisin. Itse liikun 500-1000 kaloria päivässä. Ja öaodutan normipainon sisällä.

Ei mitään järkeä kituuttaa noin. Lisäksi paino tulee saman tien takaisin kun lopetat kituuttamisen. 

Käyttäjä14
Seuraa 
Liittynyt6.10.2015

Jätä pois kaikki sokeria ja vehnää sisältävät ruuat.
Älä syö kevyttuoteita äläkä eineksiä.
Syö vähintään joka toinen päivä salaattia ja hedelmiä.

Syö niin paljon, ettet ole nälkäinen ja syö aamiainen, lounas ja illallinen. Siinä se.

Vierailija

Käyttäjä14 kirjoitti:
Jätä pois kaikki sokeria ja vehnää sisältävät ruuat.
Älä syö kevyttuoteita äläkä eineksiä.
Syö vähintään joka toinen päivä salaattia ja hedelmiä.

Syö niin paljon, ettet ole nälkäinen ja syö aamiainen, lounas ja illallinen. Siinä se.

Juuri näin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat