Voiko hoikka nainen olla seksikäs?

Vierailija

Niin?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Tietenkin voi, mutta ei houkkuus yksinään tee ketään seksikkääksi, kuten ei lihavuus.

Ja ritarillisille miehille tiedoksi, ne "luut on koirille / tuulen nu**ima pulkannaru"-kommentit voi jättää pois ja sanoa ihan vain reippaasti, että pyöreämmät naiset viehättää enemmän. Mielipideasioista ei tarvitse tehdä aina toista mollaavia vastakkainasetteluja. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi, mutta ei houkkuus yksinään tee ketään seksikkääksi, kuten ei lihavuus.

Ja ritarillisille miehille tiedoksi, ne "luut on koirille / tuulen nu**ima pulkannaru"-kommentit voi jättää pois ja sanoa ihan vain reippaasti, että pyöreämmät naiset viehättää enemmän. Mielipideasioista ei tarvitse tehdä aina toista mollaavia vastakkainasetteluja. :)

Harvempi mies tuolla tavalla puhuu. Ne ovat ne läskit naiset, jotka haluavat maailmalle uskotella olevansa seksikkäitä, jotka tuollaisia juttuja toistelevat.

Vierailija

Ei voi. Ainakin hiukan pullea pitää olla - ja ikää mielellään 35-45 vuotta. Sitä nuoremmat on korkeintaan söpöjä, mutta ei seksikkäitä.

Vierailija

Hoikat naiset ovat seksikkäimpiä! Pienet tissit ja pylly saa olla pyöreä, mutta pikkupyllykin on ihan yhtä hyvä. Täysi-ikäinen täytyy tietysti olla.

Vierailija

Totta kai. Yleensä vain hoikat ovat seksikkäitä tai kauniita muutenkin. Mutta ei se hoikkuus pelkästään tee kaunista. Jos on rumat lyhyet hiukset tai aknenaama, niin ei paljon kropan läskivaje pelasta.
Kaunis nainen:
1) Hoikka, eli esim 167/55
2)Hyvä iho
3) Tukevat suorat kauniit hiukset
4)Hyvä maha/lantia/perse-suhde
5)Ei ulkonevia naamanosia kuten isoa nenää, tai paksuja käsiä yms.
6) Loput hienoudet

Vierailija

KYLLÄ!

Itse olen aina ollut hoikka ja varsin urheilullinen, lihakset jotenkin erottuu mutta en ole lihaksikas. Rinnat ovat kokoa 70A ja pylly on kyllä sitten rintojenkin edestä hyvä. 

Minä olen seksikäs, miehet usein vislailee perään ja itsekkin olen varsin tyytyväinen kroppaani. Jos olisin lihava, en voisi sanoa samaa... 

Vierailija

No ei kyllä oikein voi. Hoikka nainen näyttää yleensä pojalta ja sellaisesta tykkää vain homot. Kyllä naisessa pitää olla jotain mistä kiinni ottaa.

Olen itsekin ollut joskus hoikka kun laihduin vahingossa useita kiloja taloa rakentaessamme (BMI tuolloin 24,5) mutta kaikki ystäväni jo kauhistelivat mikä nälkäkurki minusta on tullut ja miehenkin katsoi oudosti joten lihotin kilot nopeasti takaisin.

Kyllä ne kurvit pitää olla että naiseksi tunnistaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä oikein voi. Hoikka nainen näyttää yleensä pojalta ja sellaisesta tykkää vain homot. Kyllä naisessa pitää olla jotain mistä kiinni ottaa.

Olen itsekin ollut joskus hoikka kun laihduin vahingossa useita kiloja taloa rakentaessamme (BMI tuolloin 24,5) mutta kaikki ystäväni jo kauhistelivat mikä nälkäkurki minusta on tullut ja miehenkin katsoi oudosti joten lihotin kilot nopeasti takaisin.

Röh röh

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aijaa :D Ei mulle kyllä tule yhtään "homoa oloa" vaikka monen todella hoikan naisen kanssa olenkin harrastanut kiihkeätä seksiä. Ihan hyvät ja kiinteät naiselliset paikat ja heleä naismainen ääni kun kuitenkin löytyy. Sitäpaitsi sellainen pieni androgyyniys naisella on kyllä erittäin seksikästä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat