Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos näet jonkun julkisella paikalla lukevan kirjaa, mikä on reaktiosi tai mitä ajattelet hänestä?

Vierailija
25.11.2015 |

Minä yritän aina kytätä mikä kirja on kyseessä ;) Ennen olin kateellinen noille bussilukijoille, kunnes aloin sellaiseksi itsekin! Mulla meni siis monta vuotta elämästä etten lukenut yhtäkään kirjaa, mutta nyt olen saanut elvytettyä kirjanörttiyteni :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa nähdä ihmisten lukevan julkisillakin paikoilla, joskus tulee tehtyä samaa. Yleensä ajattelen, että luettu kirja on lukijalleen todennäköisesti niin mielenkiintoinen, että sitä ei malta laskea käsistään! :)

Vierailija
2/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo lukee KIRJAA!!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän odottaa jotakin tai sitten nauttii vapaapäivästään.

Vierailija
4/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä, kun ihmiset tulee katsomaan mikä kirjan on kyseessä.

Vierailija
5/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa aina, mitä kirjaa ne lukee. Kuikuilen salaa,  jotta näkisin kannen. Kirjan täytyy olla mielenkiintoinen, jos joku viitsii uppoutua siihen jopa julkisella paikalla.  Itse en voi lukea bussissa, tulee huono olo.

Vierailija
6/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten katson aina kyllä salaa :) Paitsi nykyään en enää ehdi muita kytätä kun luen itsekin. ap

Vierailija
7/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tuossapa fiksu ihminen, yhtä fiksu kun minäkin :)

Vierailija
8/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan aina tietää mitä kirjaa ne lukee. Jos näen mikä kirja se on, niin mietin pitäisiköhän lukea itsekin. :)

Vierailija
9/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei pääsääntöisesti kiinnosta, vaikka olen himolukija.

Vierailija
10/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten se pystyy keskittymään lukemiseen.

Vierailija
11/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen aina Michel Foucaultia, René Descartesia, Max Weberiä tai Winslow Tayloria useimmiten mielellään alkuperäiskielellä ja mahdollisimman näkyvästi julkisella paikalla, jotta kaikki näkisivät ja pitäisivät minua fiksuna ja intellektuellina. Jos ei satu kirjaa mukaan, niin käyn kioskilta hakemassa Wall Street Journalin, Financial Timesin tai Dagens Industrin. Ne välttävät hätätapauksessa.

Vierailija
12/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitolaji se kirjan stalkkaaminen niin ettei lukija sitä huomaa. Varmaan kyllä muut lähistöllä olevat huomaavat kytistelyn.

Pakkomielle, mikä pakkomielle.

Vierailija
13/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että ihmiset reagoivat eri lailla, jos lukee paperikirjaa tai e-kirjaa puhelimella/tabletilla? :D

Vierailija
14/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa aina, mitä kirjaa ne lukee. Kuikuilen salaa,  jotta näkisin kannen. Kirjan täytyy olla mielenkiintoinen, jos joku viitsii uppoutua siihen jopa julkisella paikalla.  Itse en voi lukea bussissa, tulee huono olo.

Luen yli 100 kirjaa vuodessa ja matkalukemiseksi/julkisille paikoille varaan kevyen hömpän, johon voi keskittyä helposti. Kaikista parhaimmat kirjat säästän kodin rauhaan nautiskeltaviksi.

Vierailija
15/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että onpas näyttämisen haluinen jos lukee jossain kummassa paikassa. Ja ei kovin syvällinen lukija jos lukee jossain bussissa tai metrossa, ei halua kunnolla syventyä kirjaan.

Junassa tai lentokoneessa tai lentoasemalla jos näkee lukevia ihmisiä se on ok, muuten ovat yllämainittuja.

Vierailija
16/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Todennäköisesti en näe koko tyyppiä kun itse luen kirjaa ja keskityn siihen.

Vierailija
17/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kyseinen henkilö itse arvostaa kirjojen lukemista ja haluaa siksi esiintyä julkisella paikalla kirjan kanssa.

Vierailija
18/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miten se pystyy keskittymään lukemiseen.

Mulle lukeminen on yhtä helppoa ja luontevaa kuin hengittäminen. Voin lukea ihan missä vaan, eikä se vaadi sen ihmeempää keskittymistä.

Vierailija
19/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua esiintyä kirjan kanssa. Ei voisi vähempää kiinnostaa muiden mielipide siitä. Luen ihan vain itseni vuoksi.

Vierailija
20/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että onpas näyttämisen haluinen jos lukee jossain kummassa paikassa. Ja ei kovin syvällinen lukija jos lukee jossain bussissa tai metrossa, ei halua kunnolla syventyä kirjaan.

Junassa tai lentokoneessa tai lentoasemalla jos näkee lukevia ihmisiä se on ok, muuten ovat yllämainittuja.

Onpa outo kommentti.