Jos näet jonkun julkisella paikalla lukevan kirjaa, mikä on reaktiosi tai mitä ajattelet hänestä?

Vierailija

Minä yritän aina kytätä mikä kirja on kyseessä ;) Ennen olin kateellinen noille bussilukijoille, kunnes aloin sellaiseksi itsekin! Mulla meni siis monta vuotta elämästä etten lukenut yhtäkään kirjaa, mutta nyt olen saanut elvytettyä kirjanörttiyteni :)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

On mukavaa nähdä ihmisten lukevan julkisillakin paikoilla, joskus tulee tehtyä samaa. Yleensä ajattelen, että luettu kirja on lukijalleen todennäköisesti niin mielenkiintoinen, että sitä ei malta laskea käsistään! :)

Vierailija

Mua kiinnostaa aina, mitä kirjaa ne lukee. Kuikuilen salaa,  jotta näkisin kannen. Kirjan täytyy olla mielenkiintoinen, jos joku viitsii uppoutua siihen jopa julkisella paikalla.  Itse en voi lukea bussissa, tulee huono olo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä, kun ihmiset tulee katsomaan mikä kirjan on kyseessä.
Mä muuten katson aina kyllä salaa :) Paitsi nykyään en enää ehdi muita kytätä kun luen itsekin. ap

Vierailija

Minä luen aina Michel Foucaultia, René Descartesia, Max Weberiä tai Winslow Tayloria useimmiten mielellään alkuperäiskielellä ja mahdollisimman näkyvästi julkisella paikalla, jotta kaikki näkisivät ja pitäisivät minua fiksuna ja intellektuellina. Jos ei satu kirjaa mukaan, niin käyn kioskilta hakemassa Wall Street Journalin, Financial Timesin tai Dagens Industrin. Ne välttävät hätätapauksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä, kun ihmiset tulee katsomaan mikä kirjan on kyseessä.

Taitolaji se kirjan stalkkaaminen niin ettei lukija sitä huomaa. Varmaan kyllä muut lähistöllä olevat huomaavat kytistelyn.

Pakkomielle, mikä pakkomielle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa aina, mitä kirjaa ne lukee. Kuikuilen salaa,  jotta näkisin kannen. Kirjan täytyy olla mielenkiintoinen, jos joku viitsii uppoutua siihen jopa julkisella paikalla.  Itse en voi lukea bussissa, tulee huono olo.

Luen yli 100 kirjaa vuodessa ja matkalukemiseksi/julkisille paikoille varaan kevyen hömpän, johon voi keskittyä helposti. Kaikista parhaimmat kirjat säästän kodin rauhaan nautiskeltaviksi.

Vierailija

Ajattelen että onpas näyttämisen haluinen jos lukee jossain kummassa paikassa. Ja ei kovin syvällinen lukija jos lukee jossain bussissa tai metrossa, ei halua kunnolla syventyä kirjaan.

Junassa tai lentokoneessa tai lentoasemalla jos näkee lukevia ihmisiä se on ok, muuten ovat yllämainittuja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat