Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jukkapojan naisen vaatehuone!!!

Vierailija
25.11.2015 |

Noniin mitä mieltä ootte? Musta näytti ihan surkeen näköseltä ja ei yhtää hienolta. Ovat varmaan hakeneeet hyllyn Ikeasta kengille ja laukuille,ja Tarjoustalosta pari rekiä paidoille :D Odotin kyllä enemmän! Luulis,että jos rahaa on niin olisivat "rakentaneet" unelmien vaatehuoneen Teijalle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin musta eivät sovi yhteen. Ap

Vierailija
2/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko rahaa? Kuinka rikkaita ne ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pitäis olla rahaa, Jukkahan sano,että 3vkon aikana on n.20 keikkaa. Ap

Vierailija
4/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, että Jukkapoika luopunut arvoistaan (esim. kasvissyönti) tämän naisen takia... Ohjelmassa sanottiin että oli ennen vegetaristi, mutta nykyään syö mitä nainen suostuu kokkaamaan = kanaa.

Vierailija
5/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä, ettei ollut mikään erityisen ainutlaatuinen. Itse kun tykkään sisustaa, niin sitä sitten haluu sellaisen tietynlaisen kokonaisfiiliksen. Mutta jotenkin huvittavaa ja söpöä, miten samannäköinen tuo pari on keskenään. Näyttää siis sopivalta parilta toisilleen. :)

Vierailija
6/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö se perheensä tämän naisen takia vai olivatko jo muutenkin eroamassa?Onko tää nainen Jukkaa nuorempi?

Vierailija
7/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, että Jukkapoika luopunut arvoistaan (esim. kasvissyönti) tämän naisen takia... Ohjelmassa sanottiin että oli ennen vegetaristi, mutta nykyään syö mitä nainen suostuu kokkaamaan = kanaa.

Oon kyllä samaa mieltä. Ap

Vierailija
8/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Poika (artistin nimi kirjoitetaan näin) kasvoi aikuiseksi. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
9/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että Jukka Poika sano et sen itse laittama ruoka on vegeä.

Yhdessä kokataan usein kanaa, mutta kumppanikin haluaa yhä useammin vegeä. 

Joten tarvitseeko tässä nyt varsinaisesti surra mitään?

Vierailija
10/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruämmät taas osoittelemassa ja nostamassa saastaista häntäänsä, onko kivaa? Itsetuntokurssille koko jengi??

Vierailija
11/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättikö se perheensä tämän naisen takia vai olivatko jo muutenkin eroamassa?Onko tää nainen Jukkaa nuorempi?

Jukka Poika sano itse, että ex-vaimo oli jo vaihtanu nuorempaan ja ero oli jo käsitelty ennenkuin tapasi siideripissiksen hississä. 

Vierailija
12/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä postauksessa keskustellaan (lue:jaetaan mielipiteitä) Teijan vaatehuoneesta. Ei mulla kyllä ole huono itsetunto,että Teijalla on "ei-kiva" vaatehuone.

Vierailija
13/14 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö muija.

Ei mulla muuta. MOI!

Vierailija
14/14 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin hajuton, mauton ja väritön koti ja nainen. Yllätti, tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan