Jukkapojan naisen vaatehuone!!!

Vierailija

Noniin mitä mieltä ootte? Musta näytti ihan surkeen näköseltä ja ei yhtää hienolta. Ovat varmaan hakeneeet hyllyn Ikeasta kengille ja laukuille,ja Tarjoustalosta pari rekiä paidoille :D Odotin kyllä enemmän! Luulis,että jos rahaa on niin olisivat "rakentaneet" unelmien vaatehuoneen Teijalle.

Kommentit (14)

Vierailija

Jotenkin surullista, että Jukkapoika luopunut arvoistaan (esim. kasvissyönti) tämän naisen takia... Ohjelmassa sanottiin että oli ennen vegetaristi, mutta nykyään syö mitä nainen suostuu kokkaamaan = kanaa.

Vierailija

Samaa mieltä siitä, ettei ollut mikään erityisen ainutlaatuinen. Itse kun tykkään sisustaa, niin sitä sitten haluu sellaisen tietynlaisen kokonaisfiiliksen. Mutta jotenkin huvittavaa ja söpöä, miten samannäköinen tuo pari on keskenään. Näyttää siis sopivalta parilta toisilleen. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista, että Jukkapoika luopunut arvoistaan (esim. kasvissyönti) tämän naisen takia... Ohjelmassa sanottiin että oli ennen vegetaristi, mutta nykyään syö mitä nainen suostuu kokkaamaan = kanaa.

Oon kyllä samaa mieltä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jukka Poika (artistin nimi kirjoitetaan näin) kasvoi aikuiseksi. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija

Paitsi että Jukka Poika sano et sen itse laittama ruoka on vegeä.

Yhdessä kokataan usein kanaa, mutta kumppanikin haluaa yhä useammin vegeä. 

Joten tarvitseeko tässä nyt varsinaisesti surra mitään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jättikö se perheensä tämän naisen takia vai olivatko jo muutenkin eroamassa?Onko tää nainen Jukkaa nuorempi?

Jukka Poika sano itse, että ex-vaimo oli jo vaihtanu nuorempaan ja ero oli jo käsitelty ennenkuin tapasi siideripissiksen hississä. 

Vierailija

Tässä postauksessa keskustellaan (lue:jaetaan mielipiteitä) Teijan vaatehuoneesta. Ei mulla kyllä ole huono itsetunto,että Teijalla on "ei-kiva" vaatehuone.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat