En jaksa 1v5kk lapsi muuttunut täysin

Vierailija

Ennen hyvin nukkuva ja touhuava lapsi muuttunut totaalisesti. Ei nukahda iltaisin, vaan väkipakolla kampeaa itsensä ylös jaloilleen pomppimaan ja huutamaan. Menee väsyneenä sänkyyn, mutta nukuttaminen kestää noin 2h. Yöllä herää huutamaan eikä rauhoitu vaan nousee jaloilleen riehumaan. Aikaisemmin nukkui läpi yön jo kuukausia. Päiväunet jotka kestivät vielä kuukausi sitten 2h, ovat lyhentyneet merkittävästi, kaikkina päivinä ei suostu nukahtamaan lainkaan ja on sitten koko päivän väsynyt ja huutaa. Lapsi roikkuu jalassa taukoamatta, mutta sylissäkään ei pitkää aikaa viihdy. Mistä voi olla kyse? Olen yh ja totaaliväsynyt :(

Kommentit (7)

Vierailija

Tuohon ikään liittyy eroahdistus. Tiedän, että on kovin laimea lohtu, mutta lapsilla on erilaisia kausia, jotka sitten menevät ohi tai vaihtuvat toiseen.

Ap, onko sulla minkäänlaista tukiverkostoa? Se olisi nyt tarpeen.

Joku sukulainen tai kaveri valvomaan, että saat nukuttua itse pari yötä. Samoin välillä apua muulle ajalle siten, että itse lähdet kodin ulkopuolelle, vaikka ihan lenkille.

Uskalla ja kehtaa pyytää apua. Jos ei ole tukiverkkoa, juttele asiasta neuvolan kanssa, todennäköisesti osaavat antaa ohjeita, mistä voit saada apua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat