Miehen kaveri meidän sängyllä..

Älllttävää

Hyi..Mitä mieltä olette siitä, kun miehen kaveri tulee meille ja käy sängyllemme makoilemaan. Ja siis ihan arkivaatteissa. Itseäni ällöttää..pakko vaihtaa lakanat ja puhua miehen kanssa tästä kun ei itse näytä tajuavan. Eikö jo hyviin tapoihin kuulu se ettei toisten sänkyyn tms mennä...

Kommentit (13)

Vierailija

Teillä ei  ole päiväpeittoa? Joo, ei mennä makoilemaan. Päiväpeittosängyn reunalle voi istua, jos se on esim. yksiössä osa olohuonetta. 

Ällööö

Päiväpeitto on, mutten aamulla "ehtinyt" pedata ja töidenkin jälkeen oli menoja. Kotiin tultaessa mies ja kaveri oli jo täällä. T.ap

Vierailija

Aika junttia istua/makoilla jonkun petivaatteilla. Päiväpeitto jos olisi niin ihan ok, mutta jos ei... todella junttia ja sivistymätöntä olla itse levittämättä sitä päiväpeittoa ja sitten istumasta.

- mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on peti avoinna keskellä päivää niin ei ehkä kannattais tuostakaan välittää... Molempi pahempi.

Mitähän vittua tuokin tarkoitti? Jotku elää tätä elämää ja koti on asumista varten eikä sen takia, että se on kliinisen valkoinen niinkuin jostain lifestyle blogista ja aina valmis kuvattavaksi. Ja itse joskus jätän tahalleenkin pedin auki että petivaatteet hengittää.

Ällööö

Joo selvennykseksi vielä, että emme ole teinipariskunta ja makuuhuoneemme sijaitsee eri kerroksessa kuin olohuone, keittiö tms. Tämänkin takia mielestäni törkeää käytöstä miehen kaverilta. Ja meidän koti ei ole mistään sisustuslehdestä. (Perussiisti kylläkin..ei tavaroita pitkinpoikin tms. Välillä vaan tuo petaus unohtuu..) Ja aloituksessa puhutaan nimenomaan siitä, että ällöttää tuo kun tullaan kylään ja sängylle jolla itse nukkuu tullaan vaatteissa joita käytetään pitkin päivää. ( enkä tässäkään väitä että miehen kaverin vaatteet olisi paskaset yms, mutta mielestäni ei ole vain soveliasta toisten sängylle mennä..) T.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on peti avoinna keskellä päivää niin ei ehkä kannattais tuostakaan välittää... Molempi pahempi.

Mitähän vittua tuokin tarkoitti? Jotku elää tätä elämää ja koti on asumista varten eikä sen takia, että se on kliinisen valkoinen niinkuin jostain lifestyle blogista ja aina valmis kuvattavaksi. Ja itse joskus jätän tahalleenkin pedin auki että petivaatteet hengittää.

En mä puhunu mitään mistään valkeasta kliinisestä kodista :-D Sorry jos kopsahti, musta on vaan hassua valittaa et joku tajuamaton istuu sängylle, jos itse (tai kotiin ensin ehtinyt mies!) ei ole viitsinyt sänkyä pedata... Olet hassu :)

Vierailija

Siis meneekö se miehen kaveri yksin teidän kamariin makoilemaan? Vai menevätkö miehen kanssa sinne esim katselemaan telkkua tai jotain muuta vastaavaa? Jos mene yksin niin niista tosi outoa enkä todellakaan tykkäisi. Ja tietenkään ei kenenkään petaamattomalla sängylle mennä makoilemaan.

Itse en mene muiden makkareihin kuin anopin tai vanhempieni. Joskus voin makoilla heidän pedatuilla sängyllä mutta en kyllä muualla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis meneekö se miehen kaveri yksin teidän kamariin makoilemaan? Vai menevätkö miehen kanssa sinne esim katselemaan telkkua tai jotain muuta vastaavaa? Jos mene yksin niin niista tosi outoa enkä todellakaan tykkäisi. Ja tietenkään ei kenenkään petaamattomalla sängylle mennä makoilemaan.

Itse en mene muiden makkareihin kuin anopin tai vanhempieni. Joskus voin makoilla heidän pedatuilla sängyllä mutta en kyllä muualla.

On outoa tallustella toisten makuuhuoneeseen petaamattomaan sänkyyn makoilemaan. Petaamaton sänky on yhtä intiimi asia kuin talon emäntä alusvaatteissa. Ei sovi vieraan silmille sekään näky.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat