3levyä pillereitä putkeen ja tyhjennys vuoto outo. APUA

Vierailija

Onkohan ihan normaalia että oon syönyt meliane pillereitä 3 levyä 21x 3 ja nyt tyhjennys vuoto alkoi normaaliin aikaan mutta on kivuton ja hyvin pientä vuotoa enemmän niinku loppu ajan vuotoa.

Normaalisti oon sairaan kipeä ja vuodan kuin hana. Näitä pillereitä oon syöny vuoden ja kuukauden eli 13kk aijemmin näin ei oo käyny.

Raskaana en koti testin ja veri testin mukaan ole.

Lisäksi mulla on aivan sairas turvotus päällä.. 7 päivä huomenna pilleri taukoa...

Kesällä pidin myös saman mittaisen 21x 3 putkeen syönnin ja tuli ihan normi vuoto sen jälkeen.

Onko tämä normaalia? Vai menenkö lääkäriin?
Aloitanko normisti pe taas pillerit?

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla tulee myös niukempana jos syön 3 liuskaa. Yleensä syön aina 2 putkeen. Ilman pillereitä hanat auki myös mulla, nämä helpottaa huomattavasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee myös niukempana jos syön 3 liuskaa. Yleensä syön aina 2 putkeen. Ilman pillereitä hanat auki myös mulla, nämä helpottaa huomattavasti.

Jospa nämäkin olis sitten vaan tuota..
Turvotus on vaan yhä semmonen kun just ennen menkkoja vaikka lopussa ollaan.

Vierailija

Ihan normaalia. :) Mulla kans 3x21 ja pikkuvuoto yhtenä päivänä. Nauti! :) Siis ei vuodoista vaan vuodottomuudesta - täysin normaalia.

Vierailija

Pillereiden kanssa välivuoto voi jäädä aivan hyvin myös tulematta ja se on aivan normaalia. Silloin usein tuntuu koko ajan siltä, että NYT ne menkat oikeasti alkaa, mut vuotoa ei tule. Limakalvo on silloin ohut, ja pillereiden kohdunsuulle aiheuttama limatulppa niin sitkeä ja paksu, ettei se irtoa ja vähäinen verinen vuoto ei pääse sen ohi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. :) Mulla kans 3x21 ja pikkuvuoto yhtenä päivänä. Nauti! :) Siis ei vuodoista vaan vuodottomuudesta - täysin normaalia.

Kiitos vastauksesta :) nautitaan sitten.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat