Voi ei, antibiootteja :-(
Kävin tänään lääkärissä ja lääkäri määräsi minulle antibiootteja ja särkylääkkeitä. Kyllä minä ne lääkkeet tietenkin syön, kun lääkäri kerran käski. Kummatkin lääkkeet on jo ostettu ja kumpiakin olen ottanut jo pakkauksen ohjeen mukaan yhden tänään. Se mikä tässä on surullista on se, että en voi olla ajattelematta, että miten suolistoraukkauni kestää tämän rääkin, sillä suolistoni on herkkä ja minulle tulee näiden lääkkeiden takia varmasti elämäni kamalin ripuli. Yritin kyllä puhua siitä lääkärissä ja apteekissakin, mutta minua otettu tosissaan. Maitohappobakteereja minulle myytiin, mutta mitä ne muka auttavat, kun minä istun vessanpöntöllä itkemässä kivusta ja paskon suolistoni viimeisiä rippeitä veren valuessa peräaukosta valtoimenaan ja mahaan sattuu hirveästi enkä voi olla ajattelematta, että mitähän tulevat sukupolvet ajattelevat, jos he sukututkimusta tehdessä törmäävät minun kohdallani siihen, että kuolinsyynä on esim. verinen ripuli, antibioottiripuli, veriripulin aiheuttama anemia jne.?