Kuinka pitkä olet ja paljon painat?
Ja minkä ikäinen olet?
Siinähän se kysymys tulikin :D
Itse olen 173cm ja painan vain 51kg, kun ei millään mikään ruoka tartu kroppaan :D
Kommentit (98)
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en todellakaan kehuskele, että satun nyt olemaan hoikka :D mielellään lihoisin muutamalla kilolla, ja nuorena haukuttiin kukkakepiksi mikä ei tuntunut mukavalta.
Niin, ja ikää on 23v
Ap
No miksi muiden painot kiinnostaa? Taidat olla SSS vai mikä se laihuusfani tällä palstalla on...
Ensinnäkin, opettele tavaamaan nikkini oikein. Toisekseen, tästä maasta löytyy muita hoikkia lisäkseni. Ei tarvitse olla laihuusfani, jotta muiden mitat kiinnostaa. Kolmanneksi, miksi avasit ketjun, jos sinulla ei ole aikomustakaan vastata otsikon kysymykseen?
Ensinnäkin, eipä juuri kiinnosta anorektisten laihuuspsykoosissa elävien nikkien oikeintavaaminen. Toisekseen, hoikkia voi löytyä, mutta sairaalloisesti asiasta kiinnostuneet (kuten sinä) ovat asia erikseen. Kolmanneksi, saatoinpa vastatakin, mistäs sinä sen tiedät? Ja nyt , tyttönen, menepä syömään. Hyvä ruoka, parempi mieli! :D
Vierailija kirjoitti:
166cm ja 50kg.
hyi
160/58/23, hoikka ja kurvit kuin seireenillä;)
23v, 181cm ja 67kg.
Synnytin kuukausi sitten ja 7kg on vielä "ylimääräistä". Olen kyllä ihan tyytyväinen nykyiseenkin olemukseen, mutten halua laittaa koko vaatekaappia uusiksi.
180/101 juu, 35-38 pois olis kova juttu.
m41
156 cm, 476 kg. Olen ylpeä mun masusta joka on kuin kerroksittainen ihrajoki 💋
28v 177cm, 76kg ja edelleen ihmiset puhuu, että olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en todellakaan kehuskele, että satun nyt olemaan hoikka :D mielellään lihoisin muutamalla kilolla, ja nuorena haukuttiin kukkakepiksi mikä ei tuntunut mukavalta.
Niin, ja ikää on 23v
Ap
Mulla on oikein mehukkaat pallit, haluaisitko imeskellä niitä? :) Toivottavasti sormesi eivät ole luiset ja kovakouraiset, palleja pitää kohdella hellästi.
Vierailija kirjoitti:
172cm / 70kg / 28v.
Ei pelkän painon ja pituuden perusteella voi kyllä paljoa päätellä :)
Mulla juuri samat mitat, mutta ikää 22. Käyn salilla 5krt/vko ja treenaan aika tavoitteellisesti, joten lihasmassaa on tullut lisää. Ruokavalio muuten kuin oppikirjoista, joten eipä voi "läskiksi" sanoa (tuli toisesta keskustelusta mieleen). Normaali määrä rasvaa. :)
Vierailija kirjoitti:
23v, 181cm ja 67kg.
Synnytin kuukausi sitten ja 7kg on vielä "ylimääräistä". Olen kyllä ihan tyytyväinen nykyiseenkin olemukseen, mutten halua laittaa koko vaatekaappia uusiksi.
hyiiiiiiiiiii ootko tosissas
30 metriä ja 200 000 kg
T: sinivalas :D
Pituus 164 paino 63 ja ikä 25. Jos painosta sais sen 5kg pois nii oisin tyytyväinen. Isot rinnat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23v, 181cm ja 67kg.
Synnytin kuukausi sitten ja 7kg on vielä "ylimääräistä". Olen kyllä ihan tyytyväinen nykyiseenkin olemukseen, mutten halua laittaa koko vaatekaappia uusiksi.hyiiiiiiiiiii ootko tosissas
Mitä tarkoitat? Ennen raskautta painoin 56kg ja ihan laihduttamatta. Jotkut oikeasti ovat luonnostaan laihoja, ihan kiva että edes raskauden aikana sain kerättyä painoa.
Nyt paino putoaa laihduttamatta kilon viikossa, toivottavasti ei taas kovin paljon alle kuudenkympin.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja ikää on 23v
Ap
No miksi muiden painot kiinnostaa? Taidat olla SSS vai mikä se laihuusfani tällä palstalla on...
Ensinnäkin, opettele tavaamaan nikkini oikein. Toisekseen, tästä maasta löytyy muita hoikkia lisäkseni. Ei tarvitse olla laihuusfani, jotta muiden mitat kiinnostaa. Kolmanneksi, miksi avasit ketjun, jos sinulla ei ole aikomustakaan vastata otsikon kysymykseen?
Ensinnäkin, eipä juuri kiinnosta anorektisten laihuuspsykoosissa elävien nikkien oikeintavaaminen. Toisekseen, hoikkia voi löytyä, mutta sairaalloisesti asiasta kiinnostuneet (kuten sinä) ovat asia erikseen. Kolmanneksi, saatoinpa vastatakin, mistäs sinä sen tiedät? Ja nyt , tyttönen, menepä syömään. Hyvä ruoka, parempi mieli! :D
Tavaaminen ei kiinnosta, mutta nikin arvosteleminen senkin edestä kiinnostaa? Hyvin kiehtovaa.
Asenteesi kertoo sen, ettet vastannut.
Söin juuri puuroa, mitäs itse ajattelit iltapalaksi? :-)
No sullahan varsinainen kristallipallo siellä on. Kyllä minä vastasin, hiukan humoristisesti tosin. Voin vastata sinullekin tähän, ettei jää kaivelemaan. 178 cm/64 kg. Sinun mielestäsi olen tosin läski, kristallipallosi varmaan kertoo sen. Iltapalaksi syön yleensä pari voileipää runsain päällystein.
miksi alapeukut