Kuinka pitkä olet ja paljon painat?
Ja minkä ikäinen olet?
Siinähän se kysymys tulikin :D
Itse olen 173cm ja painan vain 51kg, kun ei millään mikään ruoka tartu kroppaan :D
Kommentit (98)
Kuulostat kyllä tosi laihalta, AP! Itse olen 168cm / 52kg ja kuulemma aika luiseva vaikka syön tosi tuhdisti :/
onko sulla Ap suvussa, että olette hoikkia vai oletko laihuttanut?
AP minkälaiset mitat sulla on, olet varmaan tosi siro rakenteeltasi? Oletko käynyt lääkärissä painosi takia?
176 ja 68.
Ikää 47.
Nuorena painoin 4-5 kg vähemmän. Mutta tissitkin olivat silloin vain c70, nyt g70.
n22v 178cm ja 87kg :( vielä kesällä olin 70kg..
Isän sekä äidin puolella varsinkin nuorena kaikki olivat hoikkia, joten varmaankin sieltä johtuu.
En ole laihduttanut, päinvastoin!
Enkä ole mitenkään luiseva tai anorektisen näköinen (nuorena kylläkin), siro varmaan joo.
Vihaan jalkojani, koska Ovat ehkä liian ohuet joidenkin mielestä.
Salille tietty voisin mennä :D
167 cm ja 66 kg, 43 v. Olen oikein tyytyväinen, kurveja löytyy. ;-) Mitat 97-68-97.
162cm, n. 56kg, 28v. Hoikka olen ja yritän saada pari kiloa lisää, ettei koko ajan palelisi niin paljon.
Rupea malliksi :) kunpa itsekin olisin hoikka, kuin lihava, joka ei jaksa tehdä asian eteen mitään.
165cm, 79kg, 23v
Kannattaa mennä salille, saat vähän massaa ;)
Mun kaveri myös on tosi hoikka, ja se syö aina hirveästi kaikkea kokoajan, mutta ei liho!
Eikä edes käy salilla tms.
Itse 160cm/51kg/20v
Kyllä se läski tulee kun vanhenet ;)
161 cm/ 42kg. Eikä tarvi laittaa niitä alanuolia kun tiedän olevani hoikka mutta en voi asialle mitään. N27
160 cm ja varmaan se 58 kg (en ole punninnut itseäni pariin vuoteen, mut vaatekoko edelleen sama 36). Olen 28-vuotias ja tyytyväinen lukemiini.
No miksi muiden painot kiinnostaa? Taidat olla SSS vai mikä se laihuusfani tällä palstalla on...