Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhentuvia naisia haukutaan kelpaamattomiksi?

Vierailija
25.11.2015 |

Tottahan se on, että nuoruus on kaunista. Mutta kyllä se jotenkin ottaa päähän, kun 25-vuotiaasti asti saa kuunnella sitä miesten haukkumista siitä, miten vanhat naiset ovat rumia ja nuoret naiset ovat ihania ja naisen pitää olla alle 25-vuotias jnejne. Me naiset kun ei voida sille mitään, että mekin vanhenemme. Mitkään sanat eivät pysäytä meidän vanhenemista, vaikka te miehet ja toki me naisetkin sitä haluaisimme. Eihän kukaan halua tulla vanhaksi ja raihnaaksi. Nykyisin ihmiset elävät todella pitkään ja naisillakin on kymmeniä vuosia elinaikaa vaihdevuosienkin jälkeen. Tuntuu jotenkin ikävältä, että naisen pitäisi vain lakata elämästä, kun ikävuosia tulee 25 täyteen. Miksi meidän "vanhojen" naisten pitäisi olla niin tietoisia siitä, että emme enää kelpaa? Ettekö ymmärrä, kuinka loukkaavaa sitä on kuunnella päivästä toiseen? Ei minun tarvitse kaikille kelvatakaan, mutta en jaksaisi kuunnella sitä loppuikää. On minullakin ihmisarvo, vaikka rypyt koristavat kasvojani.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sä oikein liikuskelet, jos noin sanotaan ja jatkuvasti?

Itse olen 43 vuotias ja vientiä kyllä olisi. Vaikka olen lihavakin.

Mulla loppui vienti 23-vuotiaana ja olen hoikka.

Ei varmasti lopu iän takia. Moni 35 mies ottaa mielellään tuon ikäisen naisen. t. M35

Eipä ole näkynyt, parisen vuotta ollut ilman mitään säätöä tai tapailuja tuosta 23:kin.

Kai olen miesten silmissä rupsahtanut vaikkei ulkoisesti omasta mielestäni ulkonäkö ole muuttunut - ei ryppyjä tai muitakaan ikääntymisen merkkejä.

Vierailija
22/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhentumisella uhkailu on vallankäyttöä.

Ei ole. Yhtäkään yli 4kymmpistä ämmää en tule koskaan ottamaan. 

Silloin se on faktaa.

Sinulle tulee / on jo yksinäinen keski-ikä ja vanhuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sä oikein liikuskelet, jos noin sanotaan ja jatkuvasti?

Itse olen 43 vuotias ja vientiä kyllä olisi. Vaikka olen lihavakin.

AV-palstalla ainakin XD

Vierailija
24/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ketju. Ei nyt käynyt ihan selväksi, että ketkä miehet ap:lle yli 25-vuotiaita naisia haukkuvat päivästä toiseen ja missä yhteydessä. On niin vaikea uskoa tuollaiseen väitteeseen, että pidän tätä ketjua miesten yleisenä leimaamisena, ellei ap palaa tarkentamaan asiaa.

Vierailija
25/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meidän "vanhojen" naisten pitäisi olla niin tietoisia siitä, että emme enää kelpaa?

Että iloitsisit kun tulen juttelemaan.

Vierailija
26/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä itselläni ei ollut vientiä nuorempana yhtään. Vasta 30v -> alkoivat miehet pörräillä ympärillä ihan riesaksi asti.

Vierailija
27/27 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhentumisella uhkailu on vallankäyttöä.

Ei ole. Yhtäkään yli 4kymmpistä ämmää en tule koskaan ottamaan. 

Silloin se on faktaa.

Etkä tule saamaan. Itsehän toki pysyt ikuisesti nuorena ja raikkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän