Miksi vanhentuvia naisia haukutaan kelpaamattomiksi?

Vierailija

Tottahan se on, että nuoruus on kaunista. Mutta kyllä se jotenkin ottaa päähän, kun 25-vuotiaasti asti saa kuunnella sitä miesten haukkumista siitä, miten vanhat naiset ovat rumia ja nuoret naiset ovat ihania ja naisen pitää olla alle 25-vuotias jnejne. Me naiset kun ei voida sille mitään, että mekin vanhenemme. Mitkään sanat eivät pysäytä meidän vanhenemista, vaikka te miehet ja toki me naisetkin sitä haluaisimme. Eihän kukaan halua tulla vanhaksi ja raihnaaksi. Nykyisin ihmiset elävät todella pitkään ja naisillakin on kymmeniä vuosia elinaikaa vaihdevuosienkin jälkeen. Tuntuu jotenkin ikävältä, että naisen pitäisi vain lakata elämästä, kun ikävuosia tulee 25 täyteen. Miksi meidän "vanhojen" naisten pitäisi olla niin tietoisia siitä, että emme enää kelpaa? Ettekö ymmärrä, kuinka loukkaavaa sitä on kuunnella päivästä toiseen? Ei minun tarvitse kaikille kelvatakaan, mutta en jaksaisi kuunnella sitä loppuikää. On minullakin ihmisarvo, vaikka rypyt koristavat kasvojani.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Niinpä. Itse nyt täytettyäni 26 vuotta jätin kaikki yritykset saada vielä suhde, sen sijaan olen keskittynyt entistä enemmän omaan elämääni. Ei minun onneni ole kiinni siitä ettei miehet enää noteeraakaan ja on aivan yksi hailee kelpaanko tästä eteenpäin enää miehille.

Vanhentumisella uhkailu on vallankäyttöä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei vanhemmassa kropassa ole mitään parempaa kuin nuoressa. Eikä 5000 eurossa ole mitään parempaa kuin 50 000 eurossa.

Eipä Peruspentinkään markkina-arvo vuosien myötä kohoa, turha kuvitellakaan.

Vierailija

Siis miten muka päälle 25 vuotiaa naiset ei kelpaa. Miehethän täällä ruikuttaa miten ei saa ketään naista. Naiset taas valittaa miten hyvät miehet on viety ja peruspentti ei kelpaa.

Vierailija

Lopettakaapa lapset alkuunsa. Eiköhän tästä aiheesta olla kinasteltu jo ihan tarpeeksi. Kuka tykkää äidistä, kuka tyttärestä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Kukkii ne perunankukatkin. Jne jne jne. Loputtomiin.

Vierailija

Höpölöpö, kuka väittää ettei kelpaisi - ja minkälainen nainen, nuori tai vanhempi, haluaisi ylipäätään sellaisen äijän joka tuollaista sanoisi?

Vierailija

Täh,

Mun 70-vuotta täyttävä äitini tapailee miestä, n. 5 vuotta itseään nuorempaa ja mies on hulluna äitiin. Ovat tunteneet toisensa työn puolesta yli kymmenen vuotta, mutta vasta puolisoiden kuoltua ja surusta monta vuotta toivuttuaan lempi leimahti.

Ja mietitään vaikka Katri-Helenaa ja Tommi Liimataista. Veikkaan, että halutessaan Tommi saisi sen "ihanan" parikymppisen, mutta jostain syystä on valinnut sen paaaljon itseään vanhemman naisen.

Eiköhän keski-ikäisen ja vanhankin naisen viehätys piile monessa muussa asiassa, kuin missä se piilee vaikkapa 20-vuotiaassa. Ehkä se elämänkokemuskin tuo jotain tullessaan.

Vierailija

Missä sä oikein liikuskelet, jos noin sanotaan ja jatkuvasti?

Itse olen 43 vuotias ja vientiä kyllä olisi. Vaikka olen lihavakin.

Vierailija

En tiedä vielä vanhenemisesta mitään. Siis sen puolesta, ettei olisi vientiä tai miehet eivät katsoisi perään. Mut minä olenkin vasta 47.

Vierailija

oli naisen ikä mikä tahansa, opettele tavoille ensin.

kokemusperäisen otannan perusteella monet huutelevat vaikka näitä/näiltä ole edes kysytty mihinkään. huuelijoiden määrä on suurempi kun otetaan huomioon nuorempi ikä ja/tai koulutus sekä/tai tavat.

mikäli haluat oikeasti jonkun (miehen) seuraa, ei kannata huudella ja seurailla perässä vaan jotain muuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä sä oikein liikuskelet, jos noin sanotaan ja jatkuvasti?

Itse olen 43 vuotias ja vientiä kyllä olisi. Vaikka olen lihavakin.

Mulla loppui vienti 23-vuotiaana ja olen hoikka.

Vierailija

Konservatiivinä sanoisin, että jos olet miehesi valinnut 25 vuotiaana ja olette vielä 50 vuotta myöhemmin yhdessä, niin hyvinhän sinä olet kelvannut. 

Se, että jos taas naiset vaihtelevat miehiä, niin silloin saa mitä tilaa. Miksi minä jonkun rupsahtaneen ämmän haluaisin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se, että jos taas naiset vaihtelevat miehiä, niin silloin saa mitä tilaa. Miksi minä jonkun rupsahtaneen ämmän haluaisin?

Ota huomioon, että osa naisista tulee vasten tahtoaan suhteista jätetyiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vanhentumisella uhkailu on vallankäyttöä.

Ei ole. Yhtäkään yli 4kymmpistä ämmää en tule koskaan ottamaan. 

Silloin se on faktaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat