Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakkatulppa ei tule ulos

Vierailija
25.11.2015 |

Sattuu ja kirvelee. Auttakaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxoberonia kannattaa käyttää pari viikkoa. Poistaa tulpan tehokkaasti. Ei pitkäaikaiseen käyttöön. 

Vierailija
42/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ummetuksesta. Ihmisen suolisto on pitkä. Tukos voi olla ylempänä suolistossa. Tehokkain on hoito ylä- ja alakautta samaan aikaan. 

Jos vetistä ulostetta tulee vähän kerrallaan, kyse voi olla ohivuotoripulista. Tukos on edelleen paikoillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opioidien käyttö aiheuttaa posliinipaskaa. Kakka on kuin soraa.

Vierailija
44/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyä naapuri avuksi ja ottakaa käyttöön se härpäkevekotin millä viinipullo avataan

Vierailija
45/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli oikeesti yks päivä tosi iso paska. Se oli oikeasti ainakin 20cm kiinteä ja paksu pökäle, jonka eteen joutui ähisemään ja perää kolotti sen jälkeen. Pakko oli hetki katsoa ja ihailla omaa tuotosta ennen kuin vessanpöntön vetäsin.

Mietitkö että oispa mun miehellä tollane?

Vierailija
46/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sennateetä tai Picorionia 2 x annoksella...lähtee tulppa ja puolet suolistosta.

Picorionista pitää sanoa, että kyllä on lääketehdas onnistunut lobbaamaan. Kahdella sukulaisella picorion on pahentanut ummetusta. 

Laxoberon parempi. 

Picorion imee nestettä. Usein ummetukseen syy on nestevajaus. Eikö siellä lääkiksessä mitään opeteta? 

Pecorion otetaan reilun nesteen kanssa. Ei sitä paljaaltaan saa mennä ottamaan. 

Vierailija
47/47 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkossa ostaa kuivaluumuja kotiin ja syödä vaikka 2 päivässä, mulla ainakin toimii suoli paremmin  ja kakka on löysempää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi